Снимки Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası
Slide
Slide
Slide
Slide
Чанаккале. Група от 15 туроператори, които са водени от Сдружението на туроператорите и туристическите агенти „Обединение Бъдеще за туризма“, посети Чанаккале и проведе B2B срещи и дискусии с представители на местния туристически сектор, съобщиха от Търговско-промишлената камара на Чанаккале.
Професионалистите ни в туристическата индустрия посетиха Aynalı Bazaar (Mirrored Bazaar) със своите ресторанти и фабрики за производство на традиционни керамични съдове в Еджеабат и Чанаккале. Програмата включва и посещение на Троянския кон.
Председателят на Управителния съвет на Търговско-промишлената камара на Чанаккале Селчук Семизоглу сподели: „Търговско-промишлената камара в Чанаккале се насочи към български пазар като използва предимството на нашата географска близост. През юни 2022 г. организирахме среща в София с български туроператори под мотото „Всеки сезон Чанаккале“. В резултат на това събитие  имаше значително увеличение на броя на българските туристи, посещаващи Чанаккале. Български медии включиха Чанаккале в новините си със заглавието „Три нови дестинации, които да бъдат популярни в Турция през 2023 г“. Програмата на 16 ноември продължава с посещение на музей на Троя и Античния град“.
Сподели публикацията