Професионалистите ни в туристическата индустрия посетиха Aynalı Bazaar (Mirrored Bazaar) със своите ресторанти и фабрики за производство на традиционни керамични съдове в Еджеабат и Чанаккале. Програмата включва и посещение на Троянския кон.
Председателят на Управителния съвет на Търговско-промишлената камара на Чанаккале Селчук Семизоглу сподели: „Търговско-промишлената камара в Чанаккале се насочи към български пазар като използва предимството на нашата географска близост. През юни 2022 г. организирахме среща в София с български туроператори под мотото „Всеки сезон Чанаккале“. В резултат на това събитие имаше значително увеличение на броя на българските туристи, посещаващи Чанаккале. Български медии включиха Чанаккале в новините си със заглавието “Три нови дестинации, които да бъдат популярни в Турция през 2023 г”. Програмата на 16 ноември продължава с посещение на музей на Троя и Античния град”.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

|
ПРЕОТКРИЙ СВЕТА Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени
|