БТС и Yettel с проект за дигитализиране на „100 НТО”
БТС и Yettel с проект за дигитализиране на „100 НТО”
Slide
Slide
Slide
Slide

София. БТС и телекомуникационния оператор Yettel представиха проекта за дигитализация на Националното движение „Опознай България – 100 НТО”. Сред официалните гости бе заместник министъра на туризма Ирена Георгиева, присъстваха медии и представители на различни организации. Освен от председателя Венцислав Венев БТС беше представен от изпълнителния секретар Лъчезар Лазаров и от служители в Централния съвет. В залата бе организирана интересна изложба с картини и видеа на обекти от НД „Опознай България – 100 НТО”.

Емблематичната инициатива на Българския туристически съюз – Националното движение „Опознай България – 100 национални туристически обекта“ вече може да се използва и в дигитален формат. Иновативният проект е реализиран в мобилното приложение на Yettel и дава възможност на почитателите на Движението да получават дигитални печати от обектите, равностойни на тези, събирани на хартия. Достъпът до всички услуги е напълно безплатен, като Yettel става първият оператор в България, който отваря мобилното си приложение си за всички потребители в страната.

В обръщението си към присъстващите председателят на БТС Венцислав Венев посочи, че Националното движение „Опознай България – 100 НТО” е уникално в целия свят. „Създадено от БТС преди 57 години, то е минало през превратностите на различни обществени промени и е оцеляло до днес благодарение на това, че е интересно и обичано от хората. Днес ние правим следваща стъпка да го приближим още до туристите и почитателите на българската природа, култура и история. Изказвам специална благодарност на екипа на Yettel за това, че ни повярваха и чрез този проект движението има още по-добро бъдеще. Благодаря на всички, които участваха и бяха съпричастни към този проект”, завърши Венев.

„Свързахме силата на технологиите с културно-историческото и природно наследство на България и създадохме изцяло ново преживяване за всички, които искат да опознаят множеството богатства на страната“, коментира Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България. „Даваме безплатен достъп до това съдържание на всеки желаещ, независимо дали е наш клиент или не, защото искаме всеки да може да се докосне до съкровищата на България по нов, лесен и достъпен начин“, допълни Джейсън Кинг.

Пълномощният представител на БТС за проекта Мартин Заимов подчерта, че всяка година участниците в движението се увеличават с около 20 000 (около 30 % са чужденци), а от 1966 г. насам общият им брой надхвърля милион. Всяка година се провежда томбола с награди за носителите на златни, сребърни и бронзови значки.

„Мотото на инициативата ни е „Бъдеще за историята ни”, посочи Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации” в Yettel България. Проектът е със специален фокус върху младите хора с навици всичко да бъде в телефона им. В приложението те могат да намерят цялата необходима информация, за да планират времето си през уикенда или почивката си. Приложението е достъпно за всички операционни системи и оператори в България и има версии на български и английски езици. Печатите в хартиен и дигитален вариант може да се събират и комбинирано. Дигиталният печат ще се взима с QR-код от специални табели до обектите. В приложението са включени 176 обекта на 234 локации. За част от тях са създадени 10 видеоистории и 30 аудиоистории, като броят им в бъдеще ще расте и за това разчитаме на сътрудничество с БТС”, посочи Мария Маринова. Нашата цел е чрез представените любопитни истории, легенди и митове още повече хора за се запалят и да участват активно в движението”.

Сподели публикацията