Несебър беше домакин на конференцията „Черноморската археология като фактор в културния туризъм“
Несебър беше домакин на конференцията „Черноморската археология като фактор в културния туризъм“
Slide
Slide
Slide
Slide

Несебър. Администрацията в Несебър продължава съвместно с туроператори работата по проекти за провеждането на рекламни кампании за общината като туристическа дестинация. Дейностите се изпълняват по линия на „Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в Република България“ на Министерството на туризма и са насочени към международния и вътрешния пазар, съобщиха от община Несебър.

В ролята си на водещ партньор, Община Несебър изпълнява два проекта. Единият е „Прекрасният Несебър – Вашето място за почивка сред древни забележителности“ за рекламиране на общината на холандския пазар в партньорство с „Корендон Интернешънъл Травъл Б.В.“. Другият проект е „Промотиране на Черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари“, при който дестинация Южно Черноморие, обхващаща и общините Бургас и Царево, се популяризира от „Балкан Холидейз Сървисис“ ЕООД на датски туристически пазар. Паралелно, рекламните дейности се осъществяват и от летищния оператор „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Акцентът на програмата е бизнесът със своите контакти и таргетиране на потенциални клиенти да рекламира чрез собсвените си канали създадените по проектите туристически продукти, съчетаващи различни видове туризъм: морски в комбинация с културен, кулинарен, спортен, фестивален и др.

Пазар Дания:

„Балкан Холидейз Сървисис“ ЕООД е провел маркетингово проучване на датския потребител, неговите интереси и предпочитания за пътуване. След анкетиране на таргет групите е уточнен фокусът на кампанията за промотиране на черноморските общини. Дейностите следват предложения от туроператора маркетингов план, който включва уебсайт реклама, мобилна реклама в градския транспорт в столицата Копенхаген и градовете Орхус и Олборг. Периодични постове се публикуват в страниците на туроператора в социалните мрежи, в частност Facebook (Balkan Holidays Denmark) и Instagram (@balkanholidaysdk), You Tube @balkanholidays1738, Google Ads.

 

Пазар Нидерландия:

Част от концепцията за реклама на „Корендон Интернешънъл Травъл Б.В.“ е участието на Община Несебър в две от най-значимите туристически изложения: в Нидерландия – Utrecht Tourism Fair 2024, и в Brussels Holiday Fair 2024, Белгия, през първите месеци на годината.

Базирайки се на дългогодишния си опит и изградена мрежа от контакти на таргетирания пазар, и след определяне на най-ефективните методи за повишаване на интереса към дестинацията, туроператорът започна комуникационна кампания включваща, както традиционни форми на маркетинг – публикации в печатни медии, така и онлайн присъствие в популярни приложения. Стимулирането на продажбите се случва чрез популяризиране в уеб търсачки, е-нюзлетъри до търговски представители, Facebook промоционални постове, Instagram куиз, истории за дестинацията, промобанер и блог на уебсайта на „Корендон“

Община Несебър съобщи, че се рекламира и по комуникационните канали на оператора на двете черноморски летища Бургас и Варна:

Активното изпълнение на проектите по Програмата се отразява положително и вече дава изключително добри резултати, констатират от Министерство на туризма. Интензивната и координирана работа между общините и туристическия бизнес са насочени към постигане на целите на Програмата за провеждане на ефективна маркетингова политика и разкриване потенциала на региона, създавайки потребителско доверие в българските туристически дестинации като сигурни и спокойни места за целогодишна почивка.

Новите рекламни видеоклипове за Несебър могат да се гледат на следните адреси:

https://www.youtube.com/watch?v=rglQZ0UJASk

https://www.youtube.com/watch?v=TAijbXnAE_M

https://www.youtube.com/watch?v=tiOHm9LpoQg

https://www.youtube.com/watch?v=SNmALv91izw

https://www.youtube.com/watch?v=DzgCQ_uZZAA

Сподели публикацията