Мале. Футболният клуб „Ливърпул“ обяви многогодишно глобално партньорство с Visit Maldives.
Партньорството обхваща както мъжкия, така и женския отбор на „Ливърпул“ и има за цел да популяризира Малдивите като световна туристическа дестинация. Чрез него ще бъдат представени невероятните природни богатства, културното наследство и множеството възможности за почивка, които предлага островната държава.
За да отбележат началото на сътрудничеството, „Ливърпул“ и Visit Maldives организират специална игра, в която феновете ще имат шанс да спечелят седемдневна почивка на Малдивите с включени самолетни билети и настаняване.
След рекордна 2024 г. за туристическия сектор на Малдивите, страната си поставя амбициозната цел да достигне 5 милиарда долара приходи от туризъм през 2025 г.. Чрез партньорството с „Ливърпул“ и използването на огромната фенска база на клуба в социалните мрежи (над 200 милиона последователи и 12 милиарда гледания за миналия сезон), Visit Maldives ще увеличи своята глобална разпознаваемост.
Освен че популяризира Малдивите като топ дестинация, партньорството се фокусира и върху опазването на океаните и устойчивия туризъм – ключови теми за островната държава, застрашена от климатичните промени. „Ливърпул“ ще подкрепи тези инициативи чрез своята програма за устойчиво развитие The Red Way.
С това сътрудничество два световноизвестни бранда обединяват усилия, за да предлагат изключителни преживявания – както за футболните фенове на „Анфийлд“, така и за туристите, които търсят „слънчевата страна на живота“ на Малдивите.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE