Руслан ЙОРДАНОВ
София. Традиционното коледно парти на СОФ Кънект – SOFabulous’25 събра в центъра на София екипа на столичното летище, партньори и гости, за да отбележат една изключително успешна и историческа година за летище „Васил Левски“ – София. Събитието премина с много музика, настроение и признание към хората, които стоят зад развитието на аерогарата.

По време на вечерта бяха връчени наградите в отделните категории „Служител на годината“, с които бяха отличени най-изявените професионалисти от екипа. Всички присъстващи бяха поздравени от главния изпълнителен директор на СОФ Кънект Хесус Кабайеро, който благодари на служителите за отдадеността и екипната работа през една специална година, в която летището направи поредните си успешни стъпки в своето развитие.

2025 година ще остане в историята на летище „Васил Левски“ – София с редица ключови постижения. Днес аерогарата посрещна своя 8-милионен пътник – рекорден брой в рамките на една година. През изминалите месеци бяха открити нови модерни обекти, въведена бе нова организация на достъпа до Терминал 2, а летището се сдоби с най-модерната пожарна служба в своята история.

Сред важните акценти на годината са още официалното наименование на аерогарата като летище „Васил Левски“ – София, откриването на нов детски кът съвместно с Европейската комисия, разширяването на мрежата от дестинации, както и активното участие на екипа в обществени, културни и имиджови инициативи. Летището посрещна и редица спортни шампиони.

Признание за успешното управление донесе и отличието „Бизнесмен на годината“, с което Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект – оператор на летище „Васил Левски“ – София, беше удостоен по време на церемонията Innovation Awards 2025, организирана от Френско-българската търговска и индустриална камара. Допълнително международно признание получи и самото летище, което зае второ място сред най-добрите летища в Източна Европа според класацията на Skytrax за 2025 г.

СОФ Кънект обяви и началото на етап „Предварителна квалификация“ в тръжната процедура за проектиране и изграждане на нов Терминал 3, предтерминално пространство и транспортен център, както и модернизация на съществуващия Терминал 2 – още една стратегическа стъпка към бъдещата модерна визия на аерогарата.

По време на празничната вечер бяха обявени носителите на отличията „Служител на годината“ в различните категории. Призът „Искра на промяната“ получи Цветанка Маринова, „Супергерой на клиентите“ – Георги Константинов, „Еко-войнът“ – Нели Панчева, „Звезда на ангажираността“ – Борис Дамянов, „Душата на екипа“ – Ивайло Петров, „Най-готин шеф“ – Любомир Горанов. За най-дълъг стаж – 43 години на летище „Васил Левски“ – София, бе отличена Антоанета Стоянова. Голямата награда „Служител на годината“ бе присъдена на Гергана Антонова.

За първи път тази година бе връчено и отличие „Екип на годината“, което получиха проектните мениджъри.

SOFabulous’25 затвърди посланието, че за екипа на СОФ Кънект ключовата дума е „заедно“ – в развитието на летището, в партньорствата и в създаването на все по-модерно и комфортно пространство, което днес е дом не само за служителите, но и за милионите пътници, преминаващи през летище „Васил Левски“ – София.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени