За всички хотелиери, маркетинг мениджъри и управители на хотели, които искат да увеличат своите резервации от социалните мрежи, да са много добре позиционирани, както и да се отличат в конкурентната среда, агенцията фокусирана в дигитален маркетинг за хотели Бранд Стар, стартира второ издание на курса “Фейсбук и Инстаграм за хотели”.
Курсът започва на 11 юни и предлага уникална възможност да научите как да използвате най-важните социални мрежи за вашия хотел, да спестите време и усилия в подготовката на визии и съдържание.
Курсът се провежда на живо в група от 10 участника, в продължение на 3 седмици, всеки вторник следобед по 1 час и половина.
Разделен е на 3 модула, като включва много практическа насоченост и знания, които ще помогнат на всеки хотел да управлява социалните си медии с малко усилия и време.
Групата е само от 10 места, всички участници ще могат да се включат на живо, да получат записи и много практични работни материали за социални медии за хотел след всеки модул.
Деси Николаева – Управител на агенцията фокусирана в сферата на Хотелиерството е подготвила и много бонуси в края на програмата.
За участниците, които са възпрепятствани да гледат курса на живо ще получат запис от всеки модул.
Програмата е специално разработена, за да предостави на хотелиерите практически умения и знания, които ще помогнат на хотела да достигне нови върхове в маркетинга и продажбите.
Какво включва курса “Фейсбук и Инстаграм за хотели”:
Модул 1 – 11.06 вторник на живо
- Как да определим кои са потенциалните гости (buyer persona) на хотела
- Как да направим стратегия за социалните медии на хотела
- Как да създаваме подходящо съдържание за Фейсбук
- Какви видове съдържание да правим
- Какво привлича последователите
- Как работи алгоритъма на Фейсбук
- Как органично да привлечем нови последователи
- Какви са елементите на видеото и други важни детайли
Модул 2- 18.06 вторник на живо
- Какви са най-новите трендове в Инстаграм
- Как работи алгоритъма на Инстаграм
- Как да създаваме с малко усилия и време съдържание в Инстаграм
- Какво е подходящото съдържание за хотела ни в Инстаграм
- Как да правим анализ на публикуваното съдържание и как то ни помага да подобрим позиционирането на хотела
- До какво водят рийлс видеата за хотела и примери
- Примери за успешно съдържание
- Как Chat GPT ще ни помогне в създаването на съдържанието, ще ни спести време и усилия в подготовката на материал за социалните медии
Модул 3 – 25.06 вторник на живо
- Как да пишем грабващи текстове за реклама на хотела ни
- На какво да обърнем внимание при Фейсбук рекламата
- Какви видове реклами да правим
- Какви са подходящите конверсии за хотела
- Как да създаваме аудитории и кои са подходящи аудитории за хотела ни
- Как да определяме бюджета на Фейсбук рекламата
- Какви са размерите за криейтивите и видеата в рекламите
- Как да правим реклами за различните държави и туристи
Цената за модул е 67 лв. С всеки модул ще получавате много свежи идеи и умения, които може директно да приложите и тествате.
Бонусите, които ще получите са безценни, ще получите над 90 идеи за съдържание, полезни AI тулове, метрики, шаблони за стратегия на хотела и календар за съдържание и други.
Всички участници ще получат запис от курса и полезни линкове.
Запишете се сега и подобрете онлайн присъствието на хотела, достигнете до повече потенциални гости.
За информация: https://kurs-hoteli.brandstar.bg/
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE