Slide
Slide

Мадрид. Екологичните и висококачествени туристически продукти на ваканционен комплекс „Албена“ привлякоха  вниманието на туристическата индустрия в Испания и потребителите, които посетиха международното изложение FITUR в Мадрид. Ето какво сподели в интервю за Bgtourism.bg Красимира Стоянова, директор на “Албена Тур” ЕАД и мениджър “Устойчиво развитие и зелен преход” във ваканционно селище “Албена”:

– Г-жо Стоянова, какъв е потенциалът на испанския пазар. Какви са вашите наблюдения след първия ден на FITUR – едно от най-големите международни туристически изложения в Европа?

– Испанският пазар има голям потенциал за България. От тази година имаме и служител на територията на Испания. След първия ден на изложението FITUR отчитаме засилен интерес към обиколни турове на България. Харесват се и тези, които са комбинирани с Румъния. Специално към нас се обърна и туроператор, който предлага екскурзии с еко насоченост и прояви желание да включи еко фермата, градините и биогаз централата на Албена в нов продукт. Според журналиста Пако Надал от Ел Паис, за когото дадох интервю, България има нужда от реклама, особено по отношение на възможностите за рехабилитация и лечение с огромното разнообразие на минерални води в страната ни.

В Мадрид откриха туристическото изложение FITUR

– Как България е представена на туристическото изложение?

– Имаме много красив и добре организиран щанд с професионални винени дегустации. Чувстваме се обгрижени от Министерството на туризма, което се е погрижило и за най-малките детайли, които да улеснят работата ни, като QR кодове, препращащи директно към сайта ни. Дори локациите на рекламните пана са видни – посетителите, снимайки се до щанда, отнасят със себе си снимка на Варна или язовир Въча например.

Maritim Hotel & SPA Paradise Blue в Албена отново спечели международна награда

Сподели публикацията