Slide
Slide

Златни пясъци. GRIFID Hotels представи обновеното си лого. В него четирите „G“ създават хармонично „H“, съчетавайки грациозността на хотелите на компанията. Този иновативен елемент подчертава ангажимента на известната хотелска верига към изисканост, съвременен стил и дух на крайбрежен чар.

Логото включва и четирилистна детелина – рядък и особено ценен символ. Тези четири листа съчетават стандартите на GRIFID Hotels с красивата традиция и емоционалната връзка със своите гости.

“Знакът вдъхновен от символът „Fu“ представляващ богатство и просперитет, е израз на ключовата сила, която оформя нашите преживявания. Този символ е покана за влизане в света на благосъстоянието и изобилието. Внимателно интегриран в дизайна, той подчертава ангажимента ни към грижата и комфорта на всеки гост”, коментираха от хотелската верига пред Bgtourism.bg.

“Добре дошли в новата епоха на ГРИФИД Хотели, където символите говорят за елегантност и уют, а след всеки престой при нас ще имате онази колекция от пъстри моменти към, които ще се връщате винаги.“, допълват от GRIFID Hotels.


Сподели публикацията