Slide
Slide

София. 30 години от основаването на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРАще отбележи тържествено туристическият бранш на 2 ноември с празничен коктейл в столичния хотел „Астория“, съобщиха от организацията. Събитието се организира в партньорство с Министрство на туризма на Република България. 

Решението на за регистрирането на БХРА, която е най-старата национално представена организация в туризма с 36 регионални и местни структури, е взето на 1 ноември 1993 г. от Софийския градски съд. Основна задача на Асоциацията е подпомагане развитието на хотелиерството и ресторантьорството, подкрепа на предприемачеството и частната инициатива, и най-вече на туристическия бизнес в България.

Трите десетилетия, през които БХРА развива своята дейност я утвърдиха като най-голямата национално представителна организация в туризма. През годините неименно БХРА защитава интересите на своите членове, поставя не дневен ред наболели въпроси за настоящето и бъдещето на сектора, предлага варианти за решаването им и оказва обществен натиск, така че да осигури на своите членове по-предвидима и сигурна бизнес среда.

Успехите и историята на БХРА през годините са събрани в луксозен юбилеен албум, посветен на 30-годишнината на организацията. Всеки от поканените на празничния коктейл ще получи книгата, в която може да прочете повече за ролята на БХРА в туризма през последните 3 десетилетия, историята на учредяването й, както и на Балканския алианс на хотелиерските асоциации (BAHA), чиито пожизнен председател е почетният председател на БХРА Благой Рагин. За участието на БХРА в създаването на първата международна туристическа борса във Велико Търново, специализирана в културния туризъм, която се провежда от 2004 г. насам, за организираните конкурси за най-добър готвач и най-добър млад готвач на годината, за партньорството на асоциацията с професионалните училища и други образователни институции в туристическия сектор.

През годините БХРА защитава успешно и интересите на своите членове чрез провеждане на редица срещи с управляващите и кандидатите за такива, партньорство с НСРОБ, членството си в КРИБ, подписаните договори с организациите за авторски права – Профон и Музикаутор, ефективното си участие в Националния съвет по туризъм, организиране на кампании като „Дари топъл обяд“ за медиците по време на ковид кризата, „Очакваме ви у дома“ за почивки на българи от чужбина у нас, както и създаването на партньорска програма за намаления и отстъпки в обектите на БХРА и техни партньори.

Сподели публикацията