AI чатбот на 10 езика за лятото? Не е късно!
AI чатбот на 10 езика за лятото? Не е късно!
Slide
Slide
Slide
Slide

София. Чатбот на сайта на 10 езика и само за няколко часа? Възможно е, твърдят от Umni.bg. Безкодовата платформа за AI чатботове Umni.bg добави към своята услуга още 19 европейски езика и нов ъпгрейд на разговорния AI модул, с което продължава да изпълнява своето обещание  към бизнеса да демократизира използването на изкуствен интелект и да го прави достъпно за всеки – технически и финансово.

„Много хотели и турагенти ни питаха през последните месеци дали чатботовете на нашата платформа поддържат балкански езици – румънски, македонски, гръцки, турски, сръбски… Решихме въпроса с езиците кардинално – добавихме всички липсващи европейски (и балкански) езици плюс китайски“, споделя Елица Стоилова, управител на платформата.

“С автоматичен AI превод на съдържанието сега всеки бизнес може бързо и лесно – буквално за часове, да създаде чатбот на до 10 езика по свой избор от общо 29 езика, та дори на малтийски, албански, хърватски или друг език на нашия континент, за който дори не мислим, че е език на изкуствения интелект“, допълва тя.

chatbot

Естествено, това означава, че чатботовете на платформата могат да поддържат 24/7 комуникация с клиентите и на стандартните езици като български, английски и немски, например. В резултат на тази придобивка на платформата, AI чатботът може бързо и лесно да надгради сайта с допълнителни езици, които сайтът не поддържа, за да асистира всички клиенти на хотела или друг туристически бизнес това лято. Добрата новина е, че месечната такса за чатбота не се влияе от количеството езици, на които работи чатбота, и за повечето хотели е по-малка от цената за 1 нощувка в хотела. Освен това в момента тече и специална лятна оферта на платформата, която включва направата на основите на AI чатбота от екипа на Umni.bg.

AI чатбот на 10 езика за лятото? Не е късно!С това новините на платформата не свършват. Новият AI модул за чатбот вече не изисква трениране на изкуствения интелект, а само качване на информация за бизнеса, неговите предложения, услуги или продукти. „С това както и с автоматичния AI   превод времето за изграждане на модула се съкрати от няколко месеца до няколко часа“, с гордост коментира Елица. Умният модул работи със свои вградени алгоритми и с GPT за да осигури мигновени персонализирани отговори на клиентските въпроси от информацията на бизнеса. Така платформата оставя контрола върху съдържанието в ръцете на бизнеса, въпреки използването на мощните алгоритми.

Директните връзки между отговорите на бота с друга информация и формуляри в чатбота, както и достъпът до тях с линкове и QR кодове откъдето и да било онлайн и офлайн спомага умният чатбот да се използва както за денонощна клиентска поддръжка, така и много гъвкаво за маркетинг, продажби и HR нужди. Така например, един от хотелите-клиенти на платформата достигна до над 50% от заявките за резервация на стая да минават през чатбота на сайта, като дигиталният асистент през последните 2 години е обслужил гости от над 20 държави, обслужвайки над 300 човека на ден в пикови за работата на хотела дни.

AI чатбот на 10 езика за лятото? Не е късно!„Наши клиенти-хотели спестяват до 7,000 човеко-часа на година през последните 2 години“, коментира Елица, „като очакваме тези спестявания да се увеличат“. Екипът на Umni.bg е забелязал увеличение средно с 3% през последното тримесечие не само на обема нощно чатене в чатботовете, което вече достига до 52% от цялото чатене, но и значително увеличение на обема на комуникация  с чатбот за всеки отделен протребител.

„Ако до преди година средно един потребител извършваше около 7 интеракции с чатбот, то сега средно комуникацията е 11 интеракции. Наши клиенти изчислиха, че това е равностойно на поне 12 минути разговор с клиент на човек от екипа, а сметките нататък за икономическия ефект на чатбота и добавената стойност от оптимизацията на работата на персонала са лесни. Ежемесечно се извършват над 1 милион интеракции с чатботове на нашата платформа“, споделя Елица, и коментира, че според нея тази тенденция ще се задържи, защото с използването на GPT се упрости не само направата и поддръжката на чатбот, но и качеството на комуникацията с клиентите, а съответно и тяхното доверие към този канал за комуникация.

Преживяването на потребителите и ползите от чатбота се увеличават и от нов модул, които позволява събраната информация през формуляри в чатбота за заявки, регистрации и други запитвания да се изпраща не само към имейл на бизнеса със СМС нотификация, но и към над 6,500 други платформи, софтуери, приложения и сайтове, или към приложение на бизнеса, където данните стартират някаква автоматизация за потребителя, за персонала или за бизнеса като цяло. Например, имейл от заявка за настаняване, получен на имейл на хотела, може да влезе автоматично в мейлинг системата на хотела, откъдето да стартира имейл маркетинг кампания за този клиент. В допълнение, Umni.bg предлага готови интеграции с резервационни и други системи като  WebHotelier, BookOnlineNow, Quendoo, CRS и други, и бързо и лесно „качване“ на чатбота във вече съществуващи платформи на бизнеса, ползвани от клиентите, за да може чатботът да е там, където са клиентите.

Миналата година беше много силна за Umni.bg  в сферата на туризма. Платформата спечели глобално състезание на UNWTO за AI чатбот за туристическа дестинация и една от наградите на EU Travel Awards’23 за най-добро AI решение за комуникации в сферата на услугите и туризма. През октомври‘23 г., Umni.bg беше обявена за една от трите компании – Шампиони по иновации на UNWTO за годината, и представи UNWTO на заключващата годишна конференция на организациите към ООН, а през декември’23 компанията получи

„Специална награда за Иновации в туризма‘23“ от Министерството на туризма на България. Компанията отбеляза ръст от 230% на клиенти във всички индустрии, включително и в хотелиерството и туризма. Umni.bg се разви и в международен план с клиенти и партньори в Германия, Португалия, Италия, САЩ и Хонг Конг.

Запитана какви са очакванията на екипа на Umni.bg тази година, Елица сподели, че за екипа фокусът остава в надграждането на платформата с още нови функционалности, по които ще се работи през лятото, за да може чатботовете да са още по-полезни. Самата Елица това лято ще води курс за AI чатботове. Курсът стартира на 10 юни, онлайн в СофтУни, с краен срок за записване 8 юни – чудесна възножност за хора без технически знания и умения да надградят своята работа и професионална кариера.

„От нашите клиенти очакваме по-голяма иновативност в използването на своя AI чатбот – технологията е изключително гъвкава, и успехът на чатбота зависи значително от екипа зад него“, сподели Елица. „Един от последните чатботове на нашата палтформа беше чатбот за конференция, който за 4 дни обслужи над 6,000 човека и предостави адекватно информация за близо 70 лекции, семинари и работилници. Технологията го може. Ред е на бизнесите!“

Сподели публикацията