Летище София отличи своя най-добър служител за 2021 г.
Летище София отличи своя най-добър служител за 2021 г.

София. На специална церемония „СОФ Кънект” обяви своя най-добър служител за 2021 година като с това постави началото на една добра традиция, която да отличи хората с най-голям принос в развитието на компанията.

Инициативата „Служител на годината” е по идея на висшия мениджмънт на „СОФ Кънект” и припознава хората като най-ценния капитал на компанията и движеща сила за постигане на нейния устойчив растеж. В своите встъпителни думи Хесус Кабайеро – Изпълнителен директор на „СОФ Кънект”, благодари на всички за всеотдайността им. „Нашето летище е отворено 24 часа на ден благодарение на вас и на вашата работа”, каза г-н Кабайеро на церемонията по награждаване.

След прозрачно гласуване журито, в което влизаха мениджъри на компанията и синдикални представители, определи Евгения Томова за служител на 2021. Евгения е – преводач с дългогодишен опит на летище София. Тя получи наградата заради изключителния й професионален принос в трансформационния процес и нейната ангажираност с превода на всички технически документи. В присъствието на колеги и представители на синдикалните организации, Хесус Кабайеро връчи лично наградата на Евгения Томова – СПА-уикенд за двама.

Qatar Airways организира тържествена гала вечеря по случай 10-годишнината си в България

Бяха раздадени и пет специални награди в индивидуални категории, първата от които за най-високо ниво на професионална ангажираност. Филип Гунев – член на Надзорния съвет на „СОФ Кънект”, награди Борислав Илиев от дирекция „Сигурност” за неговата професионална отдаденост и увери в непрестанните усилия на Надзорния съвет да подпомага развитието на компанията.

Втората индивидуална категория е за служител с най-високо ниво на почтеност, която в честна надпревара бе спечелена от Милена Иванова от дирекция „Човешки ресурси, администрация и социални дейности”, а наградата бе връчена от Хеннинг Фистерер – Главен оперативен директор на „СОФ Кънект”.

Третата специална награда – за служител с най-високо ниво на уважение, бе получена от Мирела Гелева от дирекция „Маркетинг, покупки и логистика” и връчена от Илия Кардашлиев – Главен финансов директор.

Хесус Кабайеро, „СОФ Кънект“: Летище София е с най-атрактивни такси в региона, откриваме нови маршрути

За най-високо ниво на креативност бе отличена Ива Младенова от дирекция „Медии и дигитални комуникации”, която получи поздравления лично от Екатерина Йорданова – Председател на Съюза на транспортните синдикати. В своето емоционално обръщение към победители и номинирани синдикалният лидер изтъкна добрия диалог с ръководството на „СОФ Кънект” и спазването на поетите ангажименти по отношение на персонал и условия на труд.

От името на „СОФ Кънект” представител на „Гражданска авиация” към КТ „Подкрепа” връчи петата специална награда, която е за прилагане на стандартите за най-високо ниво на устойчиво развитие. Борис Дамянов от дирекция „Вътрешен контрол и информационно обслужване”.

Кацна първият самолет на Qatar Airways по директната линия Доха-София (снимки)

„Служител на годината” е първата вътрешнокорпоративна надпревара с развити критерии и система на оценяване на „СОФ Кънект”. Компанията цели да отличи лидерството и професионалните постижения на онези служители, които през изминаващата година са били еталон и мярка за стандартите в своята професия.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE