За преживяното разказва един от потърпевшите български туристи
Пореден случай на провалена ваканция в чужбина – този път в турския курорт Дидим. Нулева хигиена, храни с изтекъл срок на годност, скъсани кърпи и чаршафи – на всичко това се натъкват десетки български туристи в 5-звезден хотел, където едноседмичен престой струва 2300 лева на база „ултра ол инклузив”.
За разочарованието от преживяното в ефира на „Здравей, България” по Нова теливизия разказа един от потърпевшите – Пламен Христов. Той сподели, че по време на престоя със семейството му във въпросния хотел имало случаи, в които липсвал дори хляб.
„Санитарните възли, басейнът и основният ресторант бяха изключително мръсни. В стаята ни имаше скъсани хавлии. Затворени бяха кафенета и сладкарници, за които бяхме платили допълнително”, сподели Христов.
Впоследствие туристите разбрали, че случващото се е резултат от стачка на персонала в хотела. Те били недоволни, тъй като собствеността на обекта се сменяла и те не получавали редовно заплатите си. От Министерството на туризма потвърдиха тази информация и обясниха, че българите, които вече имат резервации за същия хотел, могат да ги променят или да ги отменят и да получат парите си обратно.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE