Бъдещето на круизите е тук!  Новият флагман на MSC Cruises – MSC World Europa, отплава за церемонията по наименуването в Доха, Катар
Бъдещето на круизите е тук! Новият флагман на MSC Cruises – MSC World Europa, отплава за церемонията по наименуването в Доха, Катар
Slide
Slide
Slide
Slide

Женева. След доставката на MSC World Europa миналата седмица, най-иновативният, най-екологичният и най-вълнуващият кораб на MSC Cruises досега е на път за Доха, Катар, готов за церемонията по именуване на 13 ноември.

Очакваният с нетърпение нов кораб се простира на 22 палуби, широк е 47 метра, с 2626 каюти, разполагащ с повече от 40 000 m2 обществено пространство.
Този ултрамодерен градски метрополис в морето е бъдещето на круизите и ще предложи истински свят от различни изживявания, разширявайки границите на възможното в морето – поставяйки нов стандарт за круизната индустрия.

В очакване на гости на борда:

Грандиозната Световна алея – туптящото сърце на кораба
104-метровата открита Световна алея е едно от най-впечатляващите пространства на кораба. Това е мястото, където да бъдете денем или нощем със забавление, зашеметяваща гледка към морето и също е дом на The Venom Drop @ The Spiral, поразителен архитектурен шедьовър и най-дългата суха пързалка в морето, обхващаща 11 палуби.
Свързана с това е World Galleria, обхващаща 2214 m2 и покрита с внушителен LED и кинетичен куполен таван – тази закрита алея е идеалното място за пазаруване, вечеря и почивка с питие.

MSC е една от любимите круизни марки на България, като това е следствие от дългогодишната интензивната им работа с предпочитаните търговски представители у нас и разбира се от страхотните отзиви, които гостите имат за продукта.
WORLD EUROPA е следващата крачка в успешното развитие на компанията. И продажбите са показателни – отбелязваме както силно търсене от гости били вече на борда на MSC, така и от гости, които искат да опитат техния продукт, а и круизите по принцип, споделят от CruiseGuru за Bgtourism.bg. От офиса на българския туроператор, който спечели доверието на круизните гиганти и на партньорите си и потребителите у нас, допълват: “Новите поколения кораби предлагат отлично решение за семейните ваканции – комфортно настаняване, забавления за цялото семейство, включено изхранване, разнообразие от посещавани дестинации.
Част от гостите предпочитат да пътуват индивидуално, доверявайки се на нас за круизната част от пътуването, други предпочитат да пътуват организирано, с група и тур-мениджър, който ги придружава на място.
Няколко български туроператори успешно предлагат пакети с включени полети, круиз, трансфери, настаняване и спокойствие, че за всичко е помислено.
Продажбите са доказателство за доверието, което гостите имат на българските фирми с опит в организацията на подобни круизни програми като Аполо, Галера, Марбро, МГ Травел Русе.
Сподели публикацията