София. Министърът на туризма д-р Илин Димитров проведе среща с летищните оператори на София, Варна и Бургас, с които бяха обсъдени общи действия за промотирането на дестинация България.

Димитров разговаря с изпълнителния директор на столичния летищен оператор „СОФ Кънект“ Хесус Кабайеро и Димитър Биков, ръководител на отдел „Маркетинг и бизнес развитие“ на летище София. В срещата, която протече в хибриден формат, се включи онлайн и Франк Кванте, глaвeн изпълнитeлeн диpeĸтop нa „Фpaпopт Tyин Cтap Eъpпopт Meниджмънт“ AД, опepaтop нa Лeтищe Bapнa и Лeтищe Бypгac.

“Ще бъде подписано тристранно споразумение за партньорство между летищните оператори и министерството, с помощта на което ще бъде излъчен един общ сигнал и ще бъде изграден единен образ на страната ни към останалия свят и пристигащите на международните ни летища туристи”, съобщи министърът.

Единственият начин да изградим правилното позициониране на България на световната карта е когато държавата работи активно с бизнеса и НПО сектора, категоричен е той.

Борис Благоев, Bey House: Пътешествията по света и красотата на Велико Търново ме вдъхновиха да отворя хотел – да създам място, което събира положителните преживявания

“Беше обсъдена идеята културни артефакти реплики на български съкровища да посрещат пристигащите пътници. Всички се обединихме около тезата, че акцентът трябва да попадне върху културния, приключенския и историческия туризъм във всички негови форми. Можем да използваме и данните на летищата, да създадем цяла една екосистема, която да си говори с нашите регистри. Не коментирам дори показването на клиповете ни, банерите и рекламните билборди на летищата. Идеално място са за реклама – входната и изходната точка на страната, която общо посреща около 7 до 8 милиона пътници на година. Ще поискам повече средства за реклама в бюджета за догодина. Ще напиша в детайли какво ще входирам като инициативи и средства”, допълни туристическият министър.

Той сподели, че от многото си пътувания в страната видял една устойчива тенденция – в градовете, където се промотира и работи активно в направленията културен и културно-исторически туризъм, приключенски, винен и СПА туризъм, възстановяването е сериозно и нивата на посещенията значително надвишават тези от 2019 .

Хесус Кабайеро и Франк Кванте увериха Димитров, че като летищни оператори с готовност ще се включат в промотирането на дестинация България и утвърждаването на единни послания, визуализации и бранд.

Сподели публикацията

Семеен хотел и вили в алпийски стил в Паничище | 103 Alpine Нов СПА хотел в Сапарева Баня | 103° Hotel & SPA