София. От началото на ноември пристигащите пътници на летище София ще получават комплект с подаръци за добре дошли. Подаръчният сет включва бутилка вода, освежаващи бонбони, анти-бактериална кърпичка и специално гид издание. Те ще бъдат поставени в специална пвц торбичка, отговаряща на всички изисквания за сигурност и пренос на течности в ръчен багаж. Раздаването ще се осъществява в зоната за получаване на багаж от момичета и момчета в униформи на пилоти и стюардеси.

Всеки месец на столичното летище кацат между 300 000 и 350 000 човека. Очаква се и значителен ръст на пристигащите в предстоящите месеци декември и януари, дължащ се на зимните чартъри, превозващи туристите, избрали българските зимни курорти за своята ски ваканция.

Подаръчните комплекти, с които пристигащите пътници ще бъдат приятно изненадани, няма да са кампанийно събитие, а ще се осъществява всеки календарен месец, стартирайки от  ноември. Тази активност е част от новата рекламна политика, случваща се на столичния аеропорт. Макар и в условия на предстояща концесия, летището разтваря ветрилото си на услуги и добри практики за пътниците, които са избрали да посетят страната ни.

Новооткритият рекламен канал чрез специалното гид издание – FLY GUIDE, както и новоизградените дигитални и интерактивни екрани, позиционирани на двата терминала на летище София, покриващи целия човеко и пътнико поток, предоставят възможността за развитие на рекламния бизнес и спомагат за осъществяването на различни, интересни и успешни рекламни кампании.

Предстоящето издание на FLY GUIDE ще представи на пристигащите в България пътници най-добрите места за настаняване в страната ни, най-вкусните менюта и най-модерните заведения за хранене, хитовите нощни клубове, топ търговски центрове и магазини, най-добрите транспортни услуги, клиники и процедури за разкрасяване, стоматологични центрове, най-интересните предстоящи събития и още куп други обекти и полезни услуги!

През последните години рекламната индустрия в България започна бавно да излиза от застоя си. Инвестициите на рекламодателите растат, макар и с малко, следвайки позитивните сигнали на икономиката.

Откриването на иновативния, интересен и покриващ голям процент от активните и платежоспособни потребители комуникационен канал, позициониран на международно летище София, ще допринесе за развитието на рекламния бизнес и инвестиции у нас.