Часовниковата кула, Гърбавият мост и възрожденските къщи в Трявна

Трявна. Община Трявна обяви конкурс за изработване на туристическо лого на града. Целта е развиване на бранд „Трявна“ с цел налагането на общината като привлекателна туристическа дестинация и отличаването ѝ от останалите конкуренти на туристическия пазар. Срокът за приемане на конкурсните предложения на адреса на Община Трявна е 25 септември 2020 г. Победителят ще получи парична премия в размер на 500 лева, а неговите подгласници в тройката съответно по 300 и 200 лева.

Министерството на туризма започва излъчването на рекламните клипове за популяризиране на малко познати места (видео)

Проектът трябва да бъде авторски и оригинален. Всеки кандидат може да участва само с един проект. Графичният образ трябва да е лесно четим, разбираем и функционален (да може да се използва за различни нужди – напр. банери, плакати, бланки, баджове и т.н.). Предложенията трябва да са съобразени с целта на конкурса и да отразяват представата за Трявна като град с характерно културно-историческо наследство и своеобразна природа. Проектите не трябва да копират съществуващи графични знаци, гербове и да не са публикувани под някаква форма. Проектите задължително трябва да съдържат думата „Трявна“ (изписана с кирилица за варианта на български език) и „Tryavna“ (изписана на латиница за варианта на английски език). Жури с председател Марин Маринов – зам.-кмет на Община Трявна, ще разгледа предложенията и обяви призьорите.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК