Къмпинг Гардения
Slide
Slide

Най-търсените места за наемане на каравани този сезон са къмпингите „Гардения“, „Градина“ и „Якото място“, показват данните на Karavani.bg

София. Българите все повече избират почивка на каравана през летния сезон на Черноморието. Това показват данни на най-голямата българска платформа за бърза, лесна и сигурна онлайн резервация на каравани у нас Karavani.bg.

Интересът към наемането на каравани е значително повишен – с 3.5 пъти спрямо миналия сезон. 37 000 души са търсили каравани в сайта от началото на годината до 15 юли, спрямо малко над 11 000 за същия период през 2021 г. Едновременно с това расте и броят на предлаганите каравани – в момента в платформата са се включили над 100 каравани, което я превръща в най-голямата в страната.

„Данните са предпоставка за много силен сезон тази година, тъй като броят на резервациите само до 15 юли вече надвишава броя на резервациите за цялата 2021 г. Очакваме съвсем скоро караваните в платформата да бъдат напълно запазени до последната седмица на септември, което ще удължи и сезона“, коментира основателят на Karavani.bg Николай Неков.

Тази година се забелязва и нова тенденция – търсенето на каравани на къмпинг „Гардения“, между Китен и Лозенец, задминава досегашния първенец в Karavani.bg – „Градина“. Най-популярните дестинации за почивка на каравана у нас са по Южното Черноморие – около Китен и Лозенец (къмпингите „Гардения“, „Якото място“, „Китен“, „Атлиман“), между Созопол и Черноморец (къмпингите „Градина“, „Златна рибка“, „Кайт градина“, „Еко гадина офшор кемп“, „Черноморец“), както и къмпинг „Делфин“ около Ахтопол. Извън Черноморието, на голям интерес в букинг платформата Karavani.bg се радва и къмпинг „Иструм парк“ на яз. Искър.

Къмпинг Златна рибка

Топ 10 най-популярни места за наемане на каравани в Karavani.bg:

„Почивката на каравана е алтернативен и все по-предпочитан избор през лятото – тя е цялостно бутиково изживяване, което дава много повече емоция, връзка с приятелите и семейството, както и с останалите къмпингуващи. Едновременно с това къмпингите се развиват и предлагат повече и по-добри условия за почивка“, добавя Николай Неков.

Най-активно каравани търсят млади хора и семейства от големите градове – основната аудитория на Karavani.bg този сезон са хора между 25 и 44 г., като над 50% от търсенето идва от София. Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора пък са останалите най-популярни градове на търсещите да наемат каравана на морето. За планирането на семейната почивка основно грижата е на жените, които са много по-активни в търсенето и избирането на дом на брега на морето, показват данните на букинг платформата за този сезон.

Този сезон прави впечатление и навлизането на workation тенденцията – все повече хора избират да отидат на каравана, не само за да почиват, но и да работят от морето за 1-2 седмици. Тази опция дава свободата за съчетаване на полезното с приятното в компанията на колеги или приятели. Караваните предлагат добри условия за такъв тип почивка, което прави и престоят в тях по-дълъг.

Данните на платформата показват още, че все повече хора желаят да избегнат натоварените курорти и по-широко разпространените форми на почивка през лятото. Подобни са и европейските тенденции, които отчитат устойчивост на къмпинг туризма по време на пандемията от COVID-19.

Докато при посещенията на хотели, ваканционното настаняване и други места за кратък престой има резки спадове по време на пандемията през последните сезони (отбелязани в тъмно и светло розово), то настаняването на площадки за къмпинг, каравани или кемпери остава почти непроменено (отбелязано в синьо).

„Караваните са един от най-устойчивите начини за почивка – близо до природата и с мисъл за нея. Избирайки този начин за ваканция, си постоянно сред природата, свободен да правиш каквото, когато и както поискаш. Караваната ти дава спокойствие и удобства – намираш се на брега на морето, а едновременно с това разполагаш с всички условия за пълноценна почивка“, казва още Николай Неков.

Тези ценности застават и в основата на мисията на Karavani.bg – да вдъхнови повече хора да преоткрият връзката си с природата, като се насладят пълноценно на времето, прекарано с любимите хора в най-добрите къмпинги в страната. В същото време платформата работи активно и със собствениците на каравани, като ги мотивира да предлагат възможно най-добрите условия, както и допълнителни удобства към цялото изживяване на почиващите. Освен каравани в платформата могат да бъдат открити също и бунгала и кемпери. 

Повече информация за Karavani.bg

Karavani.bg е най-голямата българска платформа за бърза, лесна и сигурна онлайн резервация на каравани у нас. Сайтът предлага селекция от над 100 каравани под наем. На него могат да се намерят още бунгала, кемпери, палатки и куполни къщи. Всички те са разположени на около 120 места за настаняване с опция за избор сред близо 70 къмпинга в цялата страна.

Къмпинг Юг

Основната цел на сайта е да улесни потребителите в процеса по избор и запазване на почивка на каравана онлайн. Подобно на големите платформи за резервиране и отдаване под наем на места за почивка, чрез Karavani.bg хората могат лесно и бързо да намерят най-доброто място за почивка, да разгледат и изберат каравана, както и да я резервират и заплатят за минути. Платформата гарантира сигурност на резервацията и плащането, множество отстъпки и промоции за редовни клиенти, както и цялостно съдействие от екипа при проблем или нужда.

Проектът стартира комерсиално през 2021 г., когато бележи много успешен летен сезон както за почиващите, така и за собствениците на каравани. Негов основател е Николай Неков – предприемач, ментор и собственик на агенция за  маркетингови решения.

Докосвайки се до къмпингуването като начин на почивка и анализирайки пазарния потенциал с екипите, с които работи, Неков стартира платформата с идеята да улесни клиентите и да подобри услугите, които предлага за собствените си каравани, но в последствие открива нуждата от лесна, бърза и ясна комуникация между търсещите и предлагащите каравани на Българското Черноморие.

Плановете за развитието на проекта включват и международна експанзия, както и стартиране на партньорства с различни компании и бизнеси с цел предоставяне на повече услуги, удобства и забавления за потребителите и техните семейства.

Сподели публикацията