Успешното управлението на хотел изисква професионализъм и усилена екипна работа. Специфична и много различна е стратегията при ваканционен и градски хотел, също така различните капацитети и локация налагат нуждата от индивидуален и дългосрочен план за действие.

Изборът на партньор в лицето на Астери хотелс е възможност, която на първо място ползата е за собственика на хотела. Умелата намеса на експертен екип би могла да донесе нова енергия за организацията и да балансира и повиши ефективността на персонала и неговата мотивация за работа.

При създалата се ситуация с COVID 19 намаляването на разходите е особено важно.

Присъединявайки се към нашата хотелска верига ще спестите от разходи за персонал, реклама и време за договаряне, обработване на резервации, продажби и планиране.

Благодарение на добрите партньорства на Астери хотелс с туроператори, корпоративни клиенти и индивидуални гости ще се повиши доверието и към вашия обект.

Предлаганите услуги от Астери хотелс са, както пълен мениджмънт, така и маркетинг и продажби, може да изберете според потребностите на вашия обект.

Аргищ Партез, Златни пясъци

В нашата хотелска верига са включени следните обекти:

Аргищ Партез, Златни пясъци
Аргищ Палас, Златни пясъци
Бона Вита, Златни пясъци
Ривърсайд Бутик Хотел, Банско
Марая Хотел, Банско
Хотел Корона, Свети Влас
Стей Ин Марая апартментс, Банско
Стей Ин Бъндерица апартментс, Банско
Стей Ин Керамоти Вакейшън апартментс, Гърция
Стеи Ин Рейнбоу Хаусес, Слънчев бряг
Стей Ин Сапфир хотел и апартаменти, Слънче бряг
Гранд хотел Оазис, Слънчев бряг

Какви са ползите от избора на Астери хотелс?

За собственика

  1. Изготвяне стандарти за дейността спрямо законовите изисквания;
  1. Готови решения за надеждни доставчици на стоки и услуги, препоръка кога приоритетът е цена, кога е качество и поддръжка;
  1. Прогноза за приходите, тенденциите и събитията в бранша, които пряко ще засегнат бизнеса краткосрочно и дългосрочно;
  1. Предложения за възможности за намаляване разходите за персонал и режийни;
  1. Недопускане стресови ситуации и взимане на краткосрочни погрешни решения поради предвидими спадове в търсенето и неумело управление на паричния поток;
  1. Превантивна грижа от опитен хотелиер за безопасността на гостите, персонала, недопускане на инциденти и съдебни искове, опазване на имуществото и репутацията на хотела;
  1. Екипа на Астери хотелс не се притеснява за работата и доходите си и аргументира препоръките си единствено през призмата на устойчивото развитие в дългосрочен план на хотела. Той слага името си върху продукта и е по-склонен да отстоява правотата на дадено решение.

За персонала

  1. Съдействаме за първоначален подбор на мениджъри и редови персонал; Това е изключително трудоемко и работа с нас на първо място предпазва от зависимост от търсене на персонал изключително чрез обяви. Особено за редовите позиции е изгубена кауза;
  2. Често поддържаме връзка с години с професионалисти в бранша, за да можем да предложим работещ и компетентен мениджър;
  3. Препоръките и работата ни са в посока изграждане на работещи и синхронизирани екипи, с осигурена приемственост при посрещането на нов член; Случва се по наша препоръка да бъде повишен или освободен служител;
  4. Обучаваме персонала на работещи критерии как да самооценяват работата си, да имат отношение към комфорта на госта и режийните разходи на хотела;
  5. Тренираме служителите и следим ежедневно за спазването на политиките, които гарантират изрядност при проверка от държавни органи;
  6. Правим възможно и по-безпроблемно наемането на хора с по-малък опит, като ние ги допълваме и изграждаме като професионалисти; Това се измерва в по-нисък разход за заплати по-добра мотивация на хората, които получават възможност да се научат и развиват;
  7. Обучаваме персонала да проследява изпълнението на предадените задачи на друг колега и работим за свободната и екипна комуникация между отделите. Когато всеки знае, как неговите действия рефлектират на другите отдели, работата върви много по-спокойно. За съжаление се случва да се изпускат продажби, когато комуникацията между отделите е влошена;

Финансови

  1. Разходите за услугите на Астери хотелс са базирани на свършена работа и реализирани резервации и оборот, без скрити допълнителни такси и при Пълен менджмънт, условията са същите.
  1. Следим за новости и предлагаме технически решения за повишаване ефективността при онлайн продажбите. Тези решения най-често възвръщат стойността на инвестицията в пъти чрез повишени продажби и по-ефективно наблюдение върху цените на конкурентите;
  2. Въвеждаме и обучаваме в практики за управление на приходите – мерки при високо и ниско търсене, стимулиране на удължаване на престоите, подбор на каналите за продажба и минимизиране комисионните, необходимост от ревизиране на ценовата политика;
  3. Предлагаме работещи рекламни канали и мерки за отчитане ефективността на даден рекламен разход;

Бихме могли да опишем поне още толкова ползи, но тези смятаме са ключови за добрите резултати. Имаме дългогодишен оперативен опит като хотелски мениджъри и винаги подхождаме колегиално и с разбирането, че хотелският мениджър е изключително ангажиран. Само който е минал по пътя, може да го оцени. Твърдим, че инвестицията в работата с нас се възвръща неколкократно чрез повишена компетентност и мотивация на персонала, повишени приходи и намалени разходи. Доказали сме го на практика в хотелите от нашата верига, Нашите услуги са инструментът и познанието, дали ще бъдат използвани и как, рефлектира пряко върху резултата.

varna@asterihotels.bg

phone: +359 888 300 399

Прессъобщението е част от кампанията на bgtourism.bg, която дава възможност на туристическия бранш безплатно с ПР публикация да презентира своите възможности до 31 май 2020 г.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК