снимка Добруджа ТВ, dobrudjatv.net

Сладоледите на Изида се произвеждат и с изключителна грижа към детайлите на рецептите

Добрич. „Изида” ООД със своето производство и национална дистрибуция е най-големият български участник на пазара на сладолед в България – един пазар, при който повече от 60% от реализираните продукти се произвеждат от чуждестранни компании, в заводи извън пределите на страната. Тази награда има огромно значение за нас поради факта, че потребители са избрали за „Продукт на Годината”* сладолед на „Изида” ООД, който е произведен от българска компания. Нашата увереност през годините се основава именно на продуктите които предлагаме. Освен с много лична емоция и любов към сладоледа, продуктите ни се произвеждат с изключителна грижа към детайлите на рецептите“,заяви управителят на „Изида” ООД Младен Матеев, който с гордост научи за голямото отличие.

Припомняме Ви, че на впечатляваща церемония, за трети пореден път у нас, бяха раздадени престижните международни награди за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“. „Изида” ООД получи голямата награда на победител в категория „Сладолед” за сладоледите с марката OLD TIME IZIDA, които се произвеждат в завода на компанията в гр. Добрич. Престижният приз е отреден на „Изида” ООД в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria сред 2000 респонденти.

Матеев добави: „Сладоледът от серията OLD TIME, която спечели тази награда, се произвежда от продукти, които всеки от нас може да намери в кухнята си в къщи – мляко, кристална захар и сметана. От рецептата са изключени всякакви растителни мазнини, изкуствени оцветители и аромати и Е-та. Това е истинският сладолед, който всички обичаме. Това са продуктите, които нашите деца и българският потребител заслужават.

Ние, от „Изида” ще продължим да ги произвеждаме за вас без никакъв компромис по отношение на качеството и вкуса.” Световният конкурс „Продукт на Годината” се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите. В третото издание на конкурса за иновации се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани за целите на проучването в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот, като „Изида” ООД се нареди до компании-победители в други категории като Кока-Кола България, Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Beiersdorf, Samsung Electronics, Лидл България, А1 България, Първа Инвестиционна Банка и др.“

*„Победител в категория „Сладолед“. Проучване на Nielsen Bulgaria сред 2000 потребители.“