Сладоледите OLD TIMЕ на „Изида” ООД са Продукт на годината 2019, вижте кои са най-добрите продукти
Сладоледите OLD TIMЕ на „Изида” ООД са Продукт на годината 2019, вижте кои са най-добрите продукти

Добрич. За трети пореден път в България бяха раздадени международните награди за иновации в потребителския сектор “Продукт на годината”. Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 държави с цел да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите в продуктите им. Сред отличените компании е и добричката Изида със своите сладоледи Old Time.

В резултат на потребителския вот

Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България то е осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.

В третото издание на конкурса за иновации се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, пуснати на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани за целите на проучването в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.

С червеното лого

Победителите имат право да използват червеното лого “Продукт на годината” неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата за една година. Компаниите, чиито продукти са участвали в потребителското проучване (победителите и финалистите), получават доклад от изследването на Nielsen Bulgaria с подробен анализ на категорията.

“Успехът на програмата “Продукт на годината” се дължи на два основополагащи принципа: наградите са верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот. Червеното лого “Продукт на годината” е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Един ключов инструмент, който компаниите умело използват като силно маркетингово послание за подкрепата на своите нови и иновативни продукти и за насърчаване на продажбите”, обобщава Ралица Бехар, представител на “Продукт на годината” за България.

ПОБЕДИТЕЛИТЕ В “ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА” 2019

КАТЕГОРИЯ ПОБЕДИТЕЛ КОМПАНИЯ
Перилни препарати Ariel 3in1 PODS – семейна опаковка Procter & Gamble
Препарати за съдове Fairy Lift Action Procter & Gamble
Дамски превръзки Always Platinum Procter & Gamble
Бебешки пелени Pampers Pants Procter & Gamble
Паста за зъби Sensodyne Rapid Relief ГлаксоСмитКлайн
Сладка́ Сладко с люти чушки
“Родна стряха”
Лидл България
Шунка Шунка Clean label Лидл България
Детски храни Био плодова закуска Lupilu Лидл България
Кредити Програма Smart Lady Първа инвеситиционна банка
Банкови карти Дебитна карта за деца и тийнейджъри от Fibank Първа инвеситиционна банка
Хладилници Хладилник с фризер Vario Style БСХ Домакински уреди България
Мобилни банкови услуги Мобилно банкиране ОББ Мобайл ОББ
Умни решения за дома А1 Smart Home А1 България
Дигитални разплащания A1 Wallet А1 България
Вода Изворна вода РОСА Кока-Кола България
Безалкохолни напитки Coca-Cola Канела без захар Кока-Кола България
Месни продукти Le Poulet Градус
Здравословен чипс Чипс от кафяв пълнозърнест ориз RiceUP! Нухелт
Хранителни добавки за сън NOVANIGHT Санофи
Ядки HRRUPSS Виктория Нутс
Мобилни телефони Samsung Galaxy Note9 Samsung Electronics
Сладолед OLD TIME Изида
Съдържание по поискване HBO GO HBO България
Продукти за коса Nivea Micellar Shampoo Beiersdorf
Сурови барове Bett’r Smart Organic

 

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE