На снимката (от ляво надясно) на бившият губернатор на Невада Боб Милър, PR експертът Максим Бехар и бившият министър на туризма на Невада Томас Тейт
Slide
Slide

Националният борд по туризъм подкрепи инициативата на PR експерта за подобряване на българския имидж

София. Максим Бехар, комуникационен експерт и главен изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc., предложи в писмо до премиера Кирил Петков правителството на Република България да купи всички права на създадения и регистриран от него преди години слоган „Bulgaria – Dream Area“ за 1 евро, се посочва в информация, изпратена до Bgtourism.bg.

Той изтъкна предимствата на слогана като ключов елемент от комуникационната кампания за привличане на инвестиции, туристи и висококвалифицирани кадри в страната. В специално писмо до премиера Кирил Петков и ресорните министри, Националният борд по туризъм подкрепи апела на PR експерта към правителството за подобряването на българския имидж на международния пазар.

„Това е само едно предложение. Може би има и други за слоган в България в чужбина, но никога до сега не съм попадал на тях. Това е само една заявка, че България трябва да има силен слоган, който да я отличава от всички други държави, да бъде лесен за запомняне и да казва с малко думи много неща. „Bulgaria – Dream Area“ е точно такъв слоган“ каза Максим Бехар, изпълнителният директор на M3 Communications Group, Inc.

Предложението на Максим Бехар бе придружено и с обещание за безвъзмездната му подкрепа в бъдещи комуникационни стратегии за изграждането на България като по-атрактивен бранд с модерна визия и идентичност.

Тропическа красота и гостоприемни домакини посрещнаха българските туристи на Сейшелите

Слоганът „Bulgaria – Dream Area“ е създаден и патентован от Максим Бехар още преди две десетилетия, той е доста добре познат в чужбина и през годините допринася за рязкото повишаване на интереса към България от стотици инвеститори и туроператори. През 2002 г. Максим Бехар стартира поредица от международни инвестиционни форуми, които успешно реализира под слогана, в партньорство с губернатора на щата Невада Боб Милър. Първата такава конференция, посветена на туризма у нас, е открита със записано видео обръщение от бившия американски президент Бил Клинтън и с участието на пpeдcтaвитeли нa пpaвитeлcтвoтo, eĸcпepти в oблacттa нa тypизмa и чyждecтpaннитe фиpми, инвecтиpaщи y нac.

Сподели публикацията