Варна. Хотелският сайт е най-силният инструмент за индивидуални резервации. Това заяви Димо Желев – основател на Hotel Box – компания за изграждане на хотелски сайтове и дигитален маркетинг за хотели, и съосновател на Travel Academy, който участва в модула „Хотелският сайт – как да го превърнем в печеливш собствен канал за резервации!?“ по време на туристическото изложение „Туризъм ЕКСПО Дестинация Варна“.

Той посочи, че и през 2021 г. хотелиерите ще разчитат на туристи основно от местния пазар и от съседни държави.

„През 2020 г. голяма част от потребителите започнаха да пътуват буквално в последния момент. Сред новите предизвикателства е новите привички на българските потребители, при които в петък от 15% заетост нарасва на 60-70% в рамките на няколко часа.

Важно внимание трябва да се обръща на Last Minute туристите и хотелския сайт е основен инструмент в това направление.“, каза Желев. 

„Хотелският сайт трябва да бъде адекватен към реалноста, който да възприема новостите и иновациите в технологиите. Мобилната версия е едно от изключително важните неща.

Мобилният вариант за показване на съдържанието трябва да бъде на първо място,

защото телефонът става приоритетен източник за резервация“, е съветът Желев.

Сред подходите за увеличаване на конверсията той посочи, че 2 пъти по-голям интерес към резервация потребителите ще имат, ако страницата има 360 градуса обиколка в сайта, а 28-67% по вероятно е потребителят да резервира, ако на сайта има и видео. Виртуалната разходка дава така необходимата сигурност по време на пандемия, че това което потребителя ще види на място в хотела отговаря  на това което е видял в сайта.

Избраха победител в конкурса за лого „Варна – 100 години курортен град“

Други варианти за увеличаването на конверсията и броя на резервациите през сайта са публикуване на актуални потребителски мнения от основните канали Booking, Facebook, Google, Tripadvisor и други. Те дават гаранция за това, че условията и цялостното преживяване в хотела е било харесано от други потребители и увеличават значимо резервациите.

Желев наблегна на това, че в новата реалност свързана с пандемията е необходимо да се помисли за оптимизация на разходите за дистрибуция.

Добре подготвеният, обновен сайт, настроен за по-добра конверсия дава възможността да се ограничат разходите за комисионни към ОТА като Booking.

Такъв сайт би дал възможност за потребителите да контактуват и резервират директно. И то през канал, който хотелът владее на 100%.

Лекторът предложи безплатен одит на хотелския сайт на всички посетители и зрители на туристическото изложение „Туризъм ЕКСПО Дестинация Варна“. За връзка с Hotel BoxТУК

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!