София. Глобалната търсачка за хотели на trivago, която сравнява цените на хотелите от различни уебсайтове, масово рекламира туризма в Гърция. Всичко това става от сутрин до вечер в българския национален тв ефир, който буквално е залят с рекламата вече седмици наред. Красива девойка във видеото се замисля къде да отиде на почивка, ако има бюджет от 60 лева на вечер. Миконос или Санторини?, се запитва тя вместо да каже Варна или Бургас. Много от хотелите по родното ни Черноморие, които могат да предложат добър туристически продукт и на по-ниска цена, са прецакани в битката си за туристи по родното ни Черноморие. В националните медии липсва атрактивна реклама, която да популяризира вътрешния туризъм. Тук идват въпросите кой, къде и как харчи парите на държавата за реклама – тази информация ще потърсим от Министерството на туризма, за да разберем как в момента, в критична ситуация като този сезон, са предприети извънредни мерки за стимулиране на вътрешния туризъм, как се рекламира на вътрешния ни пазар и с какъв бюджет. В същото време мляко Olympus също пусна своя тв реклама в националните медии с томбола, а големите награди са почивка в … Гърция.