Slide
Slide

София. „За мен тази криза ни върна към основите на нашия бизнес – клиентът да се чувства добре, клиентът идвайки при нас да е център на събитието. Тази година InterContinental Sofia стана най-добър InterContinental сред 100 в Европа. Победихме бутикови продукти, което досега никога не е било възможно. Тези месеци ние успяхме тотално да заличим дори малките заченки на някакво по-масово отношение към клиента. Гостът е в 100%-ов фокус!“, заяви Живко Иванов – зам.-председател на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм и директор „Управление на активи“ в Галакси Инвестмънт Груп. Той взе участие в дискусията „Think global, do local! Хотелите – практически модели за адаптиране в променяща среда“ в рамките на Holiday & Spa Virtual Show.

„Тази година заради Ковид повече бяха лошите неща, отколкото хубавите. Ако трябва да търсим позитивните новини, то една от тях е, че

София изпревари като заетост градове като Париж

и други столици, друг път това едва ли ще се случи в нашата история. През септември София имаше 21-22% средна заетост от началото на годината, а Париж имаше 19%. Вярно е, че те имат съвсем различна база и хотели, както и обем, от който тръгват, но заради по-леките рестрикции, София се справи по-добре“, заяви Иванов.

„За мен тази криза ни върна към основите на нашия бизнес – клиентът да се чувства добре, клиентът идвайки при нас да е център на събитието. Тази година InterContinental Sofia стана най-добър InterContinental сред 100 в Европа. Победихме бутикови продукти, което досега никога не е било възможно. Тези месеци ние успяхме тотално да заличим дори малките заченки на някакво по-масово отношение към клиента. Гостът е в 100%-ов фокус!“, каза експертът.

„В никакъв случай не пренебрегваме българския пазар. определени сегменти в туристическия бранш, обаче, какъвто е например Медикъл/СПА и СПА сектора, притежават огромна база и потенциал, който не може да бъде запълнен само с български потребители и затова се обръщаме и работим и на международния туристически пазар“, категоричен е Иванов.

Инж. Людмила Маждракова: Успешните хотели не правят разлика между български и чужди туристи, 90% от коментарите на гостите бяха свързани с Ковид

„В момента се наблюдава изключително интересна тенденция в световен мащаб – масовия туризъм вече се променя. Хората вече търсят освен почивка и продукт, надграждащ я. И това е продукт, който е свързан със здравето и подобряването му.
Изключителен успех, който постигна държавата ни, благодарение на BUBSPA през 2019 г. е влизането на страната ни в елитен списък от 14 държави, в които Германия възстановява разходите за профилактика и рехабилитация, направени от застрахованите й граждани.
Сега е моментът да рекламираме България като безопасна и сигурна дестинация“, добави Живко Иванов.

Ето какво той отличи относно какви политики прилага туристическия бизнес за адаптиране в условията на COVID-19:

– ИЗКЛЮЧТЕЛНА ГЪВКАВОСТ – вече няма ранни записвания, няма предплащания, канселациите са възможни буквално два часа преди настаняване;

– БЕЗОПАСНОСТ – осигуряване на безусловна безопасност при настаняване на всеки един клиент и тази безопасност е ВИДИМА. Не се правят никакви дребни сметки при предоставянето на безкомпромисно безопасна услуга на клиента;

– КОМУНИКАЦИЯ – продължаваме комуникацията си с всички наши клиенти и партньори.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията