Стефан Карапанчев
Slide
Slide
Варна. Първият уебинар на тема „Как да увеличим директните резервации на хотела“ от есенното издание на специализираната кампания „Дигитален маркетинг за хотели“ днес премина при изключителен интерес от страна на хотелиери и експерти в областта на продажбите и дигиталните процеси в областта на хотелиерството.

Стефан Карапанчев – CEO TravelLine Bulgaria, сподели своя успешен опит и отговори на ключови въпроси за стратегическото планиране в процеса на директните резервации, даде добри примери какво екипът на хотела следва да прилага при конфигуриране на своите онлайн продажби, дефинира важни акценти и фактори за достигане на първи таргет за успешното развието на хотела в областта на директните продажбивсяка втора онлайн резервация да бъде директна! Подготвена бе и специална изненада от TravelLine Bulgaria за всички предварително регистрирали се за събитието днес участници!

Уебинарът се излъчваше онлайн и може да бъде видян в YouTube канала на Brand StarТУК, във Facebook – ТУК и в платформата Zoom.

Следващата тема, която е част от инициативата, е „Партньорство между хотел и инфлуенсър. Какво трябва да знаем?“. Тя е насрочена за 24 ноември.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията