Кампанията “Резервирай в България” продължава в социалните мрежи
Кампанията “Резервирай в България” продължава в социалните мрежи

Първото издание на онлайн туристическото изложение “Резервирай в България” вече е история. Целта на кампанията бе информативна, с позитивни послания да бъдат подкрепени и мотивирани представителите на туристическия бранш, да изградим нови партньорства между участниците, да запознаем аудиторията с актуални предложения за предстоящия туристически сезон. Организатор на кампанията бе информационна агенция bgtourism.bg – част от групата на “Роял Комюникейшън”. Включиха се 150 участници – хотели и места за настаняване, туристически забележителности, дестинации (общини), компании в сферата на туризма, туроператори. Всички те получиха специално издание от 113 страници, което представя техните възможности.

250 000 импресии реализира bgtourism.bg по време на кампанията от 8 до 10 май, сочи Google Analytics. Голяма част от участниците споделиха, че изложението е надминало техните очаквания, тъй като имат сключени договори с нови партньори и запитвания за резервации, които ще се превърнат в реални, след като има повече яснота относно туристическия сезон. Дестинациите, туристическите забележителности и компаниите в сферата на туризма бяха представени с ПР публикации. Хотелиерите презентираха своите възможности чрез платформа на партньорите ни от URBO, която очакваме да се завърне на нашата страница подобрена и реализираща продажби. Кампанията намери място в десетки водещи и утвърдени медии с голяма аудитория. Благодарим, колеги! Тя бе подкрепена безвъзмездно от авторитетни и обичани личности, които призоваха българите да преоткрият красивите места с качествен туристически продукт у нас. Едно от лицата бе най-популярното българско име по света Христо Стоичков.

В следващите седмици предстои да подобрим и надградим кампанията, която ще се завърне през есента още по-ефективна и представяйки предложенията за ранни записвания за Сезон 2021. Припомняме ви, че нашата амбиция е онлайн туристическите изложения да бъдат организирани два пъти годишно – през пролетта и есента.

Представителите на туристическия бранш се включиха безвъзмездно в първото издание на онлайн кампанията “Резервирай в България”, която продължава в профилите ни в социалните мрежи с представянето на всеки един участник. Скоро ще обявим и следващата инициатива в помощ на туристическия бранш.

Благодарим на Министерството на туризма, Български съюз по Балнеология и СПА туризъм, както и на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, които бяха част от отбора на инициативата.

Ето и част от хубавите думи, които екипът “Резервирай в България” получи. На всички благодарим за участието! Искрено пожелаваме да бъдат здрави и безпроблемно лято!

***

Уважаеми колеги, бихме желали да изкажем благодарността си за инициативата, която предприехте и която толкова успешно реализирахте, а именно онлайн туристическотоизложение „Резервирай в България“, 08.05 –10.05.2020 г. Преди всичко смятаме, че организацията, като идея и самото и осъществяване беше от изключително важно значение за всички нас от сектор Туризъм, особено в тези безпрецедентно трудни времена за бизнеса ни! Онлайн изложението специално за Ясмин Холидейз ЕООД беше възможност, с която да напомним за себе си пред клиентите си и колегите си (хотелиери, транспортни фирми, екскурзоводи и всички, които участват в цялостния туристически продукт). Без съмнение твърдим, че това е най-позитивната и целенасочена активност в последните месеци, която ни се е случвала –всеки от нас имаше възможност не само да бъде представен индивидуално, да презентира пакетните си предложения и освен всичко изброено да бъде и включен в онлайн каталог, който се разпространява по много канали. Очакванията ни не са били нереалистични, както споменах по-горе бяха просто с цел да напомним за себе си, съвсем откровено казано бяхме приятно изненадани, когато ни потърсиха колеги, занимаващи изцяло с outgoing, и поискаха сътрудничество с нас за вътрешен туризъм, виждайки предоженията ни публикувани във вашите медии. Освен това лично аз, като собственик и управител на Ясмин Холидейз, намерих изключително интересни бази и допълнителни услуги, за които не знаех, а представляват интересза разработване на туристически програми, и ще осъществя с тях контакт с цел установяване на сътрудничество. Оценяме високо безвъзмездната подкрепата на „Роял Комюникейшън“ с осъществяването на този проект -професионално изпълнение, експресен интензитет на работа, лесна и адекватна комуникация! Вие категорично се превърнахте в независима, обективна и подкрепяща трибуна за нас! С нетърпение очакваме следващите ви проекти, в които без съмнение ще участваме!

***

Благодарим, колеги!

Високо оценяваме инициативата, усилията, старанието и позитивизма, с които подходихте към подобно представяне на туристическия бизнес в тези времена на предизвикателства пред целия сектор.

Искрено пожелаваме на целия екип здраве, същия хъс за работа и все по-широка аудитория на сайта, Facebook страницата и медията като цяло. Туристическият бранш има нужда от такива примери за доброжелателно отразяване на усилията на всички ни.

Още веднъж с пожелание за здраве и просперитет,

Благодарим ви!

Поздрави,

Екипът на Бояна-МГ

***

Пиша Ви по повод онлайн туристическото изложение ” Резервирай в България”, организирано от Вас и Вашата медия.

Искам да изкажа своята благодарност за възможността да покажем местата за настаняване, част от хотелска верига ” Вемара хотелс”, които са по-малко познати на българската аудитория, поради множество фактори.

Благодарение на голямата и ясно таргетирана аудитория на Вашата медия информацията за стотици хотели, които до този момент бяха предлагани почти изцяло на чуждестранни туристи, стигнаха до потенциални туристи от България, които до този момент почиваха в курортите на Турция и Гърция.

Чрез изложението, организирано от Вас българските туристи успяха да се запознаят в детайли с хотелите от нашата верига, тяхната локация, възможностите и услугите, които предоставят, ценовите нива на хотелите с различен брой звезди, както и местата за настаняване, които се намират на българското черноморие.

Пожелавам Ви да продължавате да се развивате в правилната посока, изложението да стане традиционно, тъй като България и българските туристи имат нужда да им се представят възможностите и услугите, които предоставя българският хотелиерски бизнес.

Благодаря Ви още веднъж и до нови срещи.

***

С това писмо бихме искали да изразим благодарност към Информационна агенция bgtourism.bg за предоставената възможност безвъзмездно да представим комплекс Маунтин Лейк на Вашата многобройна аудитория. Бихме искали да отбележим професионално отношение и оперативност в работата Ви и креативност и добро дизайнерско решение при представяне на каталога. Радваме се, че целият Ви екип се отнесе със загрижеността към проблемите на нашия сектор в момента и надяваме се, че ще продължите с инициативи в подкрепа на бранша, в които ние с готовност ще се включим и ако можем да помогнем с нещо – разчитайте на нас! Вярваме, че ще се справим заедно!

***

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE