София. В София пристигна лично Дейвид Дженкинс – вицепрезидент „Развитие“ в Radisson Hotel Group. Поводът за неговата визита е официалният старт на конверсията на Metropolitan Hotel Sofia и афилиирането към световния бранд.

Чрез новия си бранд Radisson Individuals, Radisson Hotel Group отново присъства в София след няколко години отсъствие.

Дженкинс заяви пред собствениците и екипа на хотела, че за него добавянето на Метрополитън Хотел София в портфолиото на веригата е изключително вълнуващо събитие и дългоочаквано завръщане.

Според него дестинацията има огромен потенциал и е убеден в успешния хоризонт на сътрудничеството между Metropolitan Hotel Sofia и Radisson Hotel Group.

Metropolitan Hotel Sofia, a member of Radisson Individuals ще предлага 201 стаи и апартаменти, включвайки два Панорамни апартамента, всеки с площ над 100 м², четири конферетни зали, както и шест по-малки зали за срещи, които с общия си капацитет могат да поберат до 500 човека за събития и конференции. Удобствата на хотела включват още бар и ресторант на три нива, подходящ както за изискани вечери, така и за празненства. На разположение са уелнес център с фитнес, масажи, джакузи, сауна и парна баня.

Стратегически разположен в бързо развиваща се бизнес зона, хотелът е на по-малко от десет минути път с кола от Летище София и в близост до големи национални и международни корпорации. В района се намират Интер Експо и Конгресен Център, който разполага с 42 000 м² изложбена площ, Арена Армеец – най-голямата мултифункционална зала в България, както и София Тех Парк. Един от големите търговски центрове в града е позициониран точно от другата страна на улицата, а историческият център на София е на 7 км разстояние.

Сподели публикацията