София. Все повече хотели в България и по света вземат сериозни мерки и търсят максимална възможност, за да осигурят безопасна почивка за своите гости. Нови и висококачествени дезинфектиращи продукти навлизат в българските хотели, научи bgtourism.bg.

„Като доставчик и партньор на различен тип хотели и ресторанти, тотално променихме концепциите на продуктите, но и запазихме стила и качеството. Накратко – пригодихме за новите правила брандовете. Новият най-търсен продукт категорично е дезинфектантът – повърхностен и гелообразен за ръце.

Заедно с нашия партньор La Bottega разработихме дезинфектиращи продукти със 70% алкохол и масла в различни разфасовки. И тъй като не би било рентабилно в стаите да се слагат 100, 300 и 500 мл. създадохме дезинфектанти в сашета. Цените  започват от 0,35 лв. Разликата с обикновения дезинфектант е подхранващите масла и ароматите. Предлагаме три много интересни марки – C.O Bigelow, Code Concept и Malin + Goetz“, сподели собственичката на козметичната компания LAREN Кремена Карауланова.

Тя посочва, че нов продукт са и дезинфектиращите мокри кърпи. Те са подходящи за ресторантската част, лоби бара и др. Разликата им със стандартните е високото количество на алкохол – отново 70%. Неправилно е стандартните мокри кърпи да се предлагат и продават като дезинфекциращи.

„Някои хотели вече добавят към хотелските си консумативи и козметика в стаите и комплекти за защита включващи маска, ръкавици, дезинфектант.  Други ще ги раздават при настаняването на гостите в хотела. Друга интересна тенденция от световните хотелски вериги е брандирането на многократните маски с лого на хотела. Един такъв пример е наш клиент от остров Капри – J.K hotel. Определено се задава съвсем нова тенденция и тепърва ще ни се наложи да преосмисляме ситуацията. Все пак сме оптимисти, макар да не можем да прогнозираме събитията от тук нататък. Желая на всички здраве и бързо възстановяване от последствията“, заяви още пред bgtourism.bg собственичката на водещата козметична компания у нас в хотелиерския бизнес.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК