София. Nvision Travel за първи път участва с щанд на туристическото изложение WTM в Лондон (7-9.11.2022 г.). След като посещават шоуто като посетители, Албена и Цветелина Цанкови решават да се включат по-активно в рекламата на България на английския пазар през 2022 г. 

Специализирани в културни пътувания за индивидуални чуждестранни туристи и малки групи, решават да зарадват посетителите и партньорите си с вкусни и автентични продукти от България. Така на щанда им се опитва Габровски пестил, Гъмза от винарна Боровица и всеки си тръгва с ръчно избродиран разделител за книги, на който пише Bulgaria и красива роза. Води ги отношението към всеки отделен човек, емоцията, която ще усети и си спомни след това като се прибере вкъщи.

WTM Лондон: Наситена програма от срещи за активизиране присъствието на България на чуждите туристически пазари

След като завършват Туризъм в България и Нидерландия, трупат опит в бутикови туроператорски фирми в България и Германия, през 2008 година поемат в нова посока. Разработват индивидуални културни и приключенски пътувания на различни теми и специализирани пътувания за университети с Nvision Travel. През 2009 г. за първи път въвеждат на български пазар Bulgaria Communism Tours, a oт 2015 г включват и Бузлуджа в пътуванията си, следвайки интереса на гостите им. През цялото това време виненият туризъм е част от програмите им, а през последните години се насочват да подкрепят и винарните в родния им край Белоградчик и Видин. Лицензирани екскурзоводи на английски и немски език, те държат на личния контакт с клиентите и успяват да достигнат до сърцата им и останат приятели.

В Лондон представят всички свои тематични пътувания и преживявания, но отиват с намерението, че на първо място всички на щанда представят България. Това усещане за заедност е важно, за да гледат всички колеги от туристическия бранш в една посока.

Към България е имало голям интерес на техния щанд и са благодарни на Николай и колегите му, че са сервирали прясно изпечени баница, тиквеник, български кашкавал и са се грижили да подкрепят изложителите по време на срещите с гости от цял свят: Австралия, САЩ, Канада, Великобритания, Южна Корея, Индия, Етиопия, Малайзия, Европа и др.

Павлина Илиева: Туристическото изложение в Лондон даде нови възможности и обогати програмите ни към българските туристи за 2023 г.

Най-честият въпрос, обаче, признават към тях е: „Какво може да предложи България освен море и зимна ваканция?“ Което затруднява и предлагането й, както и се налага много повече енергия и усилия от тяхна страна, за да избере партньорът им да включи дестинацията си. Почти всеки, който спира при тях търси лоялни партньори и лично отношение.

Визитките им от ръчна рециклирана хартия правят впечатление на партньорите и отключват темата за устойчивост. Устойчивостта в туризма в разговорите се насочва към това приходите да остават в малките бизнеси, където чуждестранните гости се срещат със собствениците и разбират повече за живота им. Както и възможността да се засади дърво, за да се компенсира въглеродният отпечатък.

Следващото туристическо изложение, на което ще участва Nvision Travel и може да подкрепите рекламата на България с тях, е най-голямото в света ITB Berlin през март 2023 г. Може да се свържете с тях на info@nvisiontravel.com и в LinkedIn.

Сподели публикацията

Семеен хотел и вили в алпийски стил в Паничище | 103 Alpine Нов СПА хотел в Сапарева Баня | 103° Hotel & SPA