Кьолн. Уебинар ще се проведе на 15 юни – понеделник, в който ще участват водещи специалисти в областта на туризма и бизнеса. Онлайн събитието е организирано от популярното в Европа германско издание Fvw и е продължение на проекта „България – дестинация за здравен и балнео туризъм“, с който страната ни успешно се позиционира на германския пазар и дава възможност на туристите от Германия да идват у нас – на здравословни ваканции чрез немските здравноосигурителни каси. Значителен принос за този пробив имат министъра на туризма на България Николина Ангелкова, Митко Василев – главен мениджър на Германо-Българска индустриално-търговска камара, и Сийка Кацарова – председател на Българския съюз по Балнеология и СПА туризъм.

Онлайн изданието днес има специален фокус към страната ни, като посочва пред своята огромна аудитория, че България е една от държавите, които са най-малко засегнати от пандемията на коронавируса.

Отбелязва се, че това дава възможност на туристическата дестинация да използва предимството да е от държавите, които първи ще посрещнат групи туристи за лятна ваканция или здравословен туризъм.

Границите на България са отворени за гражданите на ЕС от 1 юни 2020 г. – без карантина, информира Fvw. Медията организира видеоконферектна връзка на 15 юни – понеделник от 12 до 13 часа българско време.

Георг Керн, заместник-главен редактор на fvw, ще разговаря с водещи специалисти у нас и чужбина, като ще търси отговор на въпросите: Какво точно се е променило в резултат на коронавируса? Какво се промени в хотелската оферта? Кои са новите неща и реновации? Къде са най-добрите възможности за туризъм, къде можете да релаксирате и къде са най-горещите точки за семейна почивка? Онлайн разговора ще се проведе чрез Zoom Talk. Николина Ангелкова, министър на туризма на България, ще произнесе видео поздрав.

Водещото издание в туризма посочва, че България отдавна се е утвърдила като дестинация за посетители от Германия. Но България вече не е насочена само към почиващите на плажа. Освен всичко друго, тя предлага културно изживяване,  възможностите за здравословна и уелнес почивка значително са увеличени.

С тази стратегия България иска да се позиционира все повече и повече като целогодишна дестинация. В допълнение, страната вече предлага висококачествени продукти за туристите, които търсят луксозно настаняване.

Проследете дискусията и задайте своите въпроси, като се регистрирате за уебинара.

Пряко предаване
Както винаги, заинтересованите страни могат да следят дискусията в стрийминг на живо на страницата fvw.de или във Facebook акаунти на fvw и TravelTalk. Ако пропуснете дискусията, по-късно ще намерите и видеоклиповете от сесията.

Обсъдете с:
Андреа Кайзер

Генерален мениджър в хотелската група Barceló. От юни 2019 г. отговаря за бизнеса на Royal Barceló Royal Beach в Слънчев бряг в България. Тя обаче вече е натрупала професионален опит като директор на няколко хотела в столицата София.

Петя Щилянова

Маркетинг мениджър в Grifid Hotels. Хотелите от веригата са разположени в Златни пясъци, предлагат модерен дизайн, а някои имат първокласен изглед към морето.

Димитър Станев

Ръководител е на отдела за бизнес развитие в Албена, експерт по устойчив туризъм в хотелската компания. Албена е собственик и оператор на 43 хотела по Черноморието на север от Варна.

Митко Василев
Генерален мениджър на Германо-Българска индустриално-търговска камара, експерт по немско-българските икономически отношения и, наред с други неща, изключително активен в областта на здравния туризъм. Например – здравноосигурителните каси в Германия признаха България като дестинация със сертифицирани, висококачествени оферти от 2019 г.

Татяна Георгиева

Представител на ваканционния регион Поморие. Дълго време е работила за най-големите немски туроператори в България и има отличен преглед на туристическото предложение на страната. Полуостров Поморие предлага не само богато предложение за морска ваканция, но и за тези, които се интересуват от култура.

Чила Мезоси

Като управляващ директор на Европейската СПА Асоциация със седалище в Брюксел, тя е експерт в здравния туризъм. В тази функция тя съпътства развитието на морския курорт Св. Константин и Елена, на осем километра северно от Варна – и е впечатлена от събитията там през последните години.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК