Slide
Slide
  • Как се промени потребителското поведение последните години и най-вече 2020 година?
  • Какво нашите потенциални клиенти търсят и къде се намира уебсайта ни в тяхното поведение?
  • Каква е ролята на сайта и какво да направим, за да го подобрим?
  • Как и през какви фази минава потребителя преди да натисне заветното копче “Резервирай”?
  • Какво съдържание е подходящо да използваме?
  • Как се придвижват потребителите напред по пътеката до крайната цел да станат клиенти?
  • Успешни примери от туристическия бизнес.

Това са част от въпросите на, които Ленко Йорданов и Иван Пантелеев от Xplora Human Digital ще отговорят в първия уебинар от инициативата “Дигитални маркетинг уикенди в туризма” на 13.02 от 10:00 часа.

Ако работите в сферата на туризма, част сте от отдел маркетинг, не пропускайте да гледате специализираната поредица от уебинари в периода 13.02-07.03. В продължение на 4 уикенда, 11 специалиста ще  споделят опит и знания за дигиталния свят на туризма.

Запазете своето място за първия уебинар в линка тук: https://zoom.us/webinar/register/6816121811274/WN_h7kQvXOhTbORAwlySDHF4w   или следете всички подробности на: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Кампанията “Дигитални маркетинг уикенда в туризма” е съвместна инициатива на дигитална агенция Бранд Стар, Национална информационна агенция Bgtourism.bg, Варненска туристическа камара и Икономически университет.

Вижте пълната програма на поредицата тук.


Как да подобрим дигиталния маркетинг по време на Covid-19

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията