Министърът на туризма иска да подобри имиджа на България с нова маркетингова и рекламна стратегия
Министърът на туризма иска да подобри имиджа на България с нова маркетингова и рекламна стратегия

Христо Проданов проведе среща с Организация на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте – главен изпълнителен директор на Фрапорт България и Мартин Захариев – зам.-председател на Националния борд по туризъм

София. Министър Христо Проданов проведе среща с Организация на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте – главен изпълнителен директор на Фрапорт България и Мартин Захариев – зам.-председател на Националния борд по туризъм.

На срещата се обсъдиха проблемите на бранша, свързани с кадрите в сектора, несигурността, инфраструктурата и рекламата. Дискутираха се даденостите на България и по какъв начин може да се използват, за да се привлекат повече туристи и как да се подобри качеството на предлаганите услуги.

Христо Проданов заяви, че е съгласен с представителите на бранша и според него е нужно да се промени цялостното възприятие за България от страна на туристите.

Нужно е създаване на ново лого, слоган, както и цялостна нова маркетингова и рекламна стратегия.

Необходимо е не само да се повиши бюджета за реклама и маркетинг на министерството, но е и да се променят както маркетинговите, така и рекламните стратегии и канали за реализация, за да се постигне максимален ефект. Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени.

Министър Проданов заяви, че за него е много важно секторът да бъде обединен и сподели, че за в бъдеще маркетинговите и рекламни стратегии трябва да бъдат консултирани с бранша, за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите. Идеята е не само Министерството на туризма, но представители на всички видове туризъм в България да се включат.

Христо Проданов: Основните проблеми са високите цени на тока и недостигът на работна ръка

„По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетини групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин“, посочи той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, подчерта още министърът.

Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE