Slide
Slide

София. 2020-та ще остане в историята на туризма като може би най-трудната година за целия период на съществуване на този бизнес. Оказа се, че една световна пандемия от грип може не само да стопира световните пътувания, но и да промени из основи начина, по който се прави туризъм.

Днес, специално за хотелиерите, които се стремят към устойчив бизнес, въпросите, които са на дневен ред са много повече от отговорите:

  • Дали и кога да очакваме възобновяване на международните полети в нормалния им обем?
  • „Да отворя или не?“ – дилемата пред морските хотелиери.
  • Какви допълнителни разходи да очаквам през тази година, във връзка с новите мерки за хигиена и дезинфекция?
  • Как ще се отразят на приходите мерките за социална дистанция?
  • Как да планирам завръщането на персонала на работа?
  • Въобще, какво да очаквам като бизнес от 2020?

С цел да потърсят отговори поне на част от тези въпроси, на 10 и 11 юни, организаторите на Хотелския форум правят второ издание на Hotel & Tourism Virtual Forum – онлайн събитие, участие в което като лектор вече потвърди един от най-опитните специалисти по управление на приходите в Европа – Хорациу Тудори – професор по управление на приходите в Ecole hôtelière de Lausanne (Швейцария).

Организатор на тенис верига популяризира най-красивите дестинации в България

Освен него, участие в дискусиите на Форума ще вземат:

  • Николай Русев – генерален мениджър на Гранд Хотел София.
  • Маргита Тодорова – търговски и маркетинг директор на „Албена“ АД.
  • Антония Писленска – клъстър генерален мениджър на Rosslyn Hotels.
  • Светла Станева – мениджър корпоративно развитие на „Дипломат Плаза“ (Луковит).
  • Живко Желязков – генерален мениджър на хотел „Централ“ (София).
  • Анна Божкова – генерален мениджър на „Арте СПА § Парк“ (Велинград).
  • Димитър Колев – генерален мениджър на Пирин Голф (Банско).
  • Драгослав Минчев – генерален мениджър на хотел „Метрополитън“ (София).
  • …и други.
  • Два топ хотела на RIU по Българското Черноморие обявиха ексклузивна оферта с 40% отстъпка

Програма за 10 юни:

10 юни, 10:15 – 11:45: Хотелски антикризисен щаб: има ли бързи и лесни решения за управлението на хотела в условията на С-19 и социална дистанция?

Програма за 11 юни:

11 юни, 17:30 – 18:15: Поредната световна криза – управлението на приходите между миналото и настоящето (на английски)

Аквапаркът край Каварна отваря врати на 15 юни

11 юни, 18:15 – 19:30: Продажби и маркетинг на хотела: какво са предизвикателства през 2020?

Хотелският виртуален форум се организира със съдействието на Eurodesign Systems, Информационна агенция bgtourism.bg и Bulgarian Association of Hotel Executives.

Участието във Форума е безплатно, след предварителна регистрация.

За участие на 10 юни се регистрирайте тук

За участие на 11 юни се регистрирайте тук

Сподели публикацията