София. Wizz Air обяви, че нейният виртуален асистент – чатботът Aмелия, вече е достъпен и във Facebook Messenger, за да могат пътниците бързо и лесно да получават полетна информация и да управляват резервацията си.

Кръстен на Амелия Еърхарт (първата жена авиатор, прелетяла самостоятелно Атлантическия океан), чатботът на Wizz Air във Facebook Messenger е най-новият канал, който клиентите могат да използват за въпроси относно своите резервации, статус на полети и продукти и услуги на Wizz Air. Клиентите просто трябва да изпратят директно съобщение на страницата на Wizz Air във Facebook или да потърсят Wizz Air в Messenger. Чатботът е достъпен и на няколко страници на сайта на авиокомпанията wizzair.com на английски, италиански и немски език и е най-бързият и лесен начин да получите отговори директно от Wizz Air.

Сподели публикацията