Десислава Николаева
Slide
Slide

Първата по рода си кампания – „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“, подпомгаща дигиталния маркетинг в туризма, приключи преди дни. Екипът на Национална информационна агенция Bgtourism.bg разговаря с организатора Десислава Николаева, за да разберем нейната оценка и какво предстои след полезните срещи в онлайн пространството, които тя инициира.

– Госпожо Николаева преди дни приключи нашата обща иницитива „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“, каква е равносметката?
Да, в неделя проведохме последния уебинар от нашата обща поредица. Първо бих искала да благодаря много за вашата подкрепа по време на цялата кампания! Благодаря ви, че бяхте до нас по време на цялата поредица!
Изключително много се вълнувам от уебинарите, които организирахме. В продължение на 4 уикенда се включиха 11 дигитални експерти, а над 500 човека гледаха уебинарите.
По време на кампанията получихме много имейли и съобщения – отзиви и положителни коментари за организацията и кампанията. Имаше голям интерес към събитията, което много ни радва и мотивира да продължим.

– Защо решихте да организирате подобна кампания?
Туризмът е моя професия и призвание. Исках по някакъв начин да съм полезна на хората, които са в тази сфера.
Още от миналото лято имахме идея да направим подобна кампания в Brand Star. Тогава направихме специални прелдожения за дигитален маркетинг на доста преференциални цени, които все още са валидни.
А в момента също правим безплатна консултация и специално намаление за всички участници в уебинарите. Ние също  се подготвяме за сезона, за Великден, за Майски празници – с много съдържание и подходящи канали за реклама, които предлагаме на нашите партньори.
Това е причината да организираме безплатни уебинари, с които да подпомогнем бранша.

Как TravelLine развива работата с Metasearch engines в ефективен инструмент за повече директни резервации

– Ще продължи ли инициативата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“?
Много се надявам да продължим инициативата в последващ период. Кампанията, която мина беше малко и тестова за нас. Видяхме си слабости, грешки, които ще целим да избегнем при второ издание. Също така имаме и много отзиви от участниците, които ще са ни също ориентир и коректор.  
Сега преди началото на сезона мисля, че успяхме да помогнем на маркетинг звената в хотели и туристически агенции с професионални насоки. 

– Какъв е вашият съвет към туристическия бранш? 
Мисля, че сега е времето за промени, да се поогледаме, да потърсим нови възможности за бизнеса, за продукта си. Трябва да влезем по-ускорено в дигиталния свят – там, където е нашият потенциален потребител. Да адаптираме продукта си спрямо ситуацията и динамиката.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията