Изпълнителният директор на „Исторически парк“ АД с първи думи след признанието, което туристическата забележителност получава. Знаковият вече туристически обект подготвя три огромни международни събития през 2020 г.

София.Конкурса е много важен за туризма на България. Обектите сами по себе си не могат да се популяризират. Това трябва да се прави от хората, които работят в тях. Цяла година работим да прославим България и българската култура в цял свят, като вече дори в Индия и Япония излязоха статии за “Исторически парк” и България.

Грандиозно! Хиляди присъстваха и развяха българското знаме на откриването на Историческия парк край Варна (снимки + видео)

Поканили сме за наши разноски над 20 международни блогъри, които са пуснали над 50 статии за нашата прекрасна страна“, заяви за информационна агенция BGtourism.BG изпълнителният директор на „Исторически парк“ Ивелин Михайлов относно успеха на туристическата забележителност, която се класира на първо място с категорията „Изборът на българите“ в Годишните награди на Министерството на туризма.

Официално приключи първи етап на Исторически парк, атракцията посрещна 50 000 гости от над 30 държави

Той добави, че са свършили много работа и за следващата година са подготвили три огромни международни събития. „Така, че очаквайте много изненади от нас. Благодаря на всички гласували за нас за подкрепата и въпреки опитите за фалшификация на вот накрая справедливостта възтържествува. Заедно можем всичко!“, сподели още Михайлов.

„Исторически парк“ е големият победител в „Изборът на българите“, ясни са всички отличници в Годишните награди на Министерството на туризма

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК