София. Министерство на туризма стартира рекламна кампания в световните телевизионни медии National Geographic и 24Kitchen Bulgaria

National Geographic следва визията, че пътуването преобразява животи. България вече се рекламира с 30-секундни рекламни клипове в телевизионния канал на целеви европейски пазари, както и чрез pre-roll видеа, банери и други формати в дигиталните платформи на медията в Европа.

Рекламен клип на тема култура, гурме и вино промотира страната ни във водещата телевизионна кулинарна медия 24 Kitchen.

Кампаниите са съсредоточени върху комуникацията на България в специализирани медии за пътувания и туризъм, включително кулинарен туризъм, и имат за цел да повишат итереса към към страната ни като туристическа дестинация.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията