Пътниците трябваше да излетят в събота сутринта в 5.20 часа. Отпътуваха за родината си в неделя от Бургас и от Варна в 13.37 часа, след повече от 30 часа чакане. Руските медии гърмят за скандала със закъснелия полет. 

Бургас. Над 200 руски туристи не можаха повече от ден да излетят от България заради проблем със самолета на Bulgaria Air от Бургас до Москва, съобщават руските медии. Според руския консул Тонко Фотев авиокомпанията е имала проблеми със самолета. За неприятната ситуация е било информирано Министерството на туризма в България. Нервите на част от туристите не са издържали и те са отказали да летят. Други са чакали на летището.

„Полетът ни трябваше да излети от Бургас в събота в 5.20 часа за Шереметиево. Пет минути преди отпътуване на таблото беше посочен нов час на излитане – 9.35 часа. Поискахме обяснение за ситуацията и защо полетът е отложен, но в 9.35 на таблото се появи нов час за излитане – 12.40 часа. По-късно ни съобщиха, че няма да има полет и всички много се разочаровахме. Имаше семейства с деца, хората бяха гладни и изтощени“, споделя един от пътниците.

Преди броени минути руските медии, които отделят голямо внимание на случая – показват видеа, включват пасажери, съобщават, че пътниците за отлетяли за Москва на две групи – едната е излетяла от Бургас, а другата е била транспортирана до Варна, информира Алена Пучина – секретар в руското генерално консулство във Варна.
Пучина е уточнила, че на всички пътници е бил осигурен трансфер и хотел. Според информация, предоставена от генералния консул на Русия във Варна Владимир Климанов, туристите са прекарали повече от ден в очакване да отпътуват, съобщи „Известия“.

Никой от тях не е бедствал, потвърдиха и от руското консулство в морската столица. Няма други туристи които са останали на летищата в Бургас и Варна увериха от авиокомпания  Bulgaria Air

Вчера голям хаос настана и с друг полет на България Ер до Берлин. Пътниците от Бургас се качили с два чака закъснение. Най-шокиращото е, че час след излитането пилотът е съобщил неочакваната новина на всички пасажери – че трябвало да се приземят за допълнителна проверка… в София. През юли на редакционната ни поща office@bgtourism.bg постъпваха множество сигнали за големи закъснения на полетите на България Ер. Това бе и една от причината транспортният министър да се разпореди за проверка на авиопревозвача, за да се установи причината и прекрати лошата практика.