Кемпински Хотел Гранд Арена Банско стартира услугата “Бели ръкавици”
Кемпински Хотел Гранд Арена Банско стартира услугата “Бели ръкавици”

Хотелът стартира услугата, за да отговори на най-високото ниво на обслужване и комфорт на гостите по време и след настоящата ситуация  

Банско. Висококачественото и изискано обслужване, съчетано с автентичност и персонална грижа, е една от най-високите максими на хотелите Кемпински. За да предостави най-забележителното ниво на обслужване и комфорт на гостите си по време и след настоящата ситуация, международната група луксозни хотели с европейски корени създаде услугата „White Gloves“ (,,Бели Ръкавици‘‘), съобщават от компанията за bgtourism.bg. Като се има предвид, че някои от затворилите хотели от веригата Кемпински отново отвориха врати, екипът, свързан със създаването на оперативна стратегия и управление на качеството стартира тази всеобхватна услуга, която включва всички сфери на луксозните хотели, и същевременно с това поставя като приоритет регионалните разпоредби за безопасност.

„За нас е изключително важно да продължим да предоставяме най-висококачествената услуга, която съвпада с наследството на Кемпински, тъй като това е нашата същност“, обяснява Бенедикт Яшке, Главен директор по качеството и член на управителния съвет на веригата Кемпински. „Въпреки че трябва да уверим гостите си в чистотата и дезинфекцията на нашите помещения и се налага да се съобразим със сериозността на текущата ситуация във всички аспекти на ежедневната ни работа, ние сме нетърпеливи да продължим и дори да надминем нашата персонализирана услуга в стил Кемпински.“

За да подкрепи изцяло изпълнението на услугата „White Gloves“, екипът по оперативна стратегия и управление на качеството създаде изключително детайлен наръчник. 50-те страници на документа подробно описват всички видове мерки, които трябва да се предприемат във всички отдели на луксозните хотели, вариращи от пристигането на гостите до подготвянето на общите площи, храната и напитките, камериерските дейности, СПА зоните и конферентните зали. Що се отнася до служителите, отсега нататък те ще носят ръкавици по време на всички взаимодействия с гостите и в съответствие с правителствените разпоредби, както и ще са с маски. Част от удобствата във всички стаи за гости ще бъдат малките дезинфектанти за ръце, както и маските за гости. Тъй като персоналът на хотелите трябва да спазва дистанция от минимум 1,5 метра от гостите, всички мебели в общите части трябва да бъдат пренаредени, за да може да се спазват правилата за социално дистанциране и да се достави удобство на гостите. Подобрените планове за почистване се предоставят от доставчика на хигиенни продукти Diversey чрез стенни диаграми и онлайн обучения, за да може стъпка по стъпка да се визуализира процесът по дезинфекция и почистване на всички хотелски зони.

Станциите за дезинфекция ще бъдат разпространени във всеки хотел, картите за стаите ще бъдат дезинфекцирани преди и след употреба, хавлиените кърпи в тоалетни на общите части на хотела ще бъдат замененени с такива за еднократна употреба, а професионалните пречистватели на въздуха ще осигуряват чист и свеж въздух.

Предлага се абсолютнo уединение на гостите, които при настаняване и по време на престоя си решат, че не искат нито един член на хотелския персонал да влиза в стаята им. Докато обикновено знакът „Не безпокойте“ се използва временно, новият знак „Поверителност“ гарантира, че заявените услуги ще продължават да извършват, но това ще се случва пред вратата на стаята на госта.

„Списъкът с мерките, които трябва да се предприемат, е дълъг и много сложен“, добавя Бенедикт Яшке. „Но подходящите и строги хигиенни стандарти на най-високо ниво са от ключово значение, за да можем да убедим нашите уважаеми гости, че престоят във всеки хотел Кемпински по света по време или след Коронавирус епидемията предлага напълно безопасна във всяко отношение среда, без да се жертват нашите високи стандарти за професионално луксозно обслужване .

“Разбира се, процедурите не се ограничават само до услугите за гостите, но се прилагат и на работните места като например в ресторанта за служители. За да се ограничи броят на служителите, които едновременно взимат почивките си, работните часове на столовата ще бъдат удължени, някои маси и столове ще бъдат блокирани, за да се осигури място, както и храната ще се предлага за консумация на бюрото в офиса.

,,Относно веригата Кемпински: Създадена през 1897 г., Кемпински е най-старата група луксозни хотели в Европа. Богатото наследство на безупречно персонално обслужване и превъзходното гостоприемство се допълва от изключителността и индивидуалността на всеки един хотел. Веригата Кемпински вече включва 76 петзвездни хотели и резиденции в 34 страни и продължава да добавя нови в Европа, Близкия Изток, Африка, Азия и Америка. Всеки един от тях отразява силата и успеха на марката Кемпински, без да забравя своето наследство. Портфолиото включва исторически забележителности, отличени с награди градски лайфстайл хотели, изключителни курорти и престижни резиденции. Всеки един от тях излъчва качеството, което гостите очакват от Кемпински, докато в същото време приема културните традиции на своето местоположение. Кемпински е учредител на Global Hotel Alliance (GHA), най-големият в света съюз на независими хотелски марки.

Очаквайте най-новите, най-актуалните, най-атрактивните предложения за ваканция в България през 2020 година.

Онлайн туристическото изложение „Резервирай в България“ ще се проведе в сайта bgtourism.bg и във фейсбук страницата facebook.com/bgtourism.bg на 8, 9 и 10 май 2020 г.

Участниците в първото издание ни дават самочувствието да предложим най-добрите оферти и дестинации за безопасна почивка в България!

#ОстанетеСиВкъщи и „ИзберетеВаканциявБългария

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE