София Wizz Air, най-екологичнo устойчивата авиокомпания в региона на Европа, Близък изток и Африка [1], стартира ново стратегическо партньорство за продажби и резервации с Travelfusion, най-големия в света агрегатор на самолетни билети – вече достъпно на всички пазари. Това сътрудничество бележи важна стъпка в усилията на Wizz Air да направи пътуването още по-достъпно, изгодно и удобно за пътниците в Европа и извън нея.

Според данни, значителна част от европейските пътувания остават „неуправлявани“ от авиокомпаниите, като 45% от резервациите се осъществяват през външни търговски канали като онлайн туристически агенции (OTA) [2], а 72% от пътниците в световен мащаб предпочитат да резервират онлайн [3].

Това е първото по рода си стратегическо партньорство на Wizz Air с агрегатор на съдържание и важна стъпка в обновената търговска стратегия на авиокомпанията за разширяване на достъпа до нейните полети и услуги чрез водещи онлайн туристически агенции и платформи за резервации. Чрез това партньорство Wizz Air ще предоставя своите тарифи и услуги на по-широк кръг клиенти, включително големи OTA, компании за управление на пътувания (TMCs), онлайн инструменти за резервации (OBTs) и туроператори, свързани с глобалната мрежа на Travelfusion. От своя страна Travelfusion получава достъп до една от най-бързо развиващите се нискотарифни авиокомпании в Европа, предлагаща изгодни цени, разширяваща се мрежа от дестинации и богато портфолио от допълнителни услуги.

„Горди сме, че предприемаме тази важна стъпка, с която правим полетите на Wizz Air по-видими и достъпни за клиентите, които използват външни платформи за резервации.. Това споразумение отбелязва началото на стратегическо партньорство с онлайн туристически агенции и агрегатори,“ каза Силвия Москера, търговски директор на Wizz Air. „Със сътрудничеството с Travelfusion предприемаме първа стъпка към по-широк достъп до нашите изгодни тарифи, в съответствие с ценовия стълб на инициативата ни Customer First Compass. През последната финансова година превозихме повече от 68 милиона пътници чрез нашата обширна мрежа от над 200 дестинации, а тази година целим да достигнем 75 милиона. Искаме да направим пътуванията още по-достъпни за все повече пътници и да осигурим повече прозрачност по време на цялото им пътуване. Lets WIZZ!“

Това е първото партньорство на Wizz Air с агрегатор на самолетни билети, което подчертава фокуса на авиокомпанията върху разумни, стратегически сътрудничества, които осигуряват устойчив и ефективен растеж, като същевременно поддържат ангажимента ѝ към достъпни пътувания. Wizz Air подчертава, че най-ниските си цени и пълния набор от допълнителни продукти – включително избор на място, приоритетно качване на борда, опции за багаж и др. – ще продължат да бъдат достъпни на уебсайта и мобилното приложение на Wizz Air, предлагайки най-добрата стойност на клиентите, които резервират директно от там.

„Много се радваме да обявим това ключово партньорство с Wizz Air,“ заяви Ейтан Бикачи Барух, вицепрезидент „Търговски дейности“ на Travelfusion. „Това сътрудничество засилва нашата мисия да предлага възможно най-богато съдържание, като продължаваме да поставяме акцент върху разпространението на офертите и услугите от нискотарифните авиокомпании до нашата глобална мрежа от агенции. Каним всички туристически агенции, независимо дали вече работят с Travelfusion или тепърва ще се присъединят, да се възползват от уникалните предложения на Wizz Air и да бъдат част от тази вълнуваща следваща стъпка от нашето пътуване.“

Иновативната технология за дистрибуция на Travelfusion позволява на партньори като Wizz Air да направят своите оферти достъпни незабавно за широка мрежа от агенции, осигурявайки бързина, ефективност и мащабност при доставката.

Wizz Air и Travelfusion са решени да продължат да развиват това партньорство, като за втората половина на 2025 г. са планирани допълнителни подобрения в свързаността с агенциите, обслужването на клиентите и разширяването на мрежата от маршрути.

[1] Според CAPACentre for Aviation Awards for Excellence 2022-2024, която сравнява данните за интензитета на емисиите на световните авиокомпании и определя Wizz Air като авиокомпанията с най-ниски емисии на CO2 на РКК в сравнение с други световни и европейски авиокомпании.

[2] Доклад за перспективите на индекса за бизнес пътувания на GBTA за 2024 г.

[3] Statista Consumer Insights, 2023

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени