Всяка седмица популярните личности ще представят родни дестинации с онлайн пощенски картички и лични послания към българите. Във фейсбук стартира и конкурс за най-красива снимка от България, която ще бъде отпечатана и разпространена като реална пощенска картичка

Чепеларе. Първото издание на националната кампания „Пощенска картичка от…“ под егидата на Министерството на туризма официално стартира от Чепеларе. Това бе официално обявено на пресконференция в Пампорово. Инициативата се реализира от Националната информационна агенция Bgtourism.bg и е насочена за популяризиране на вътрешния туризъм чрез модерен, вдъхновяващ и емоционален подход, който съчетава носталгията по традиционната пощенска картичка с възможностите на съвременния дигитален свят.

Кампанията събужда спомена за времената, когато чрез пощенски картички свързвахме и представяхме любимите си места, но го пренася в настоящето чрез дигиталните възможности и лични послания. Всяка дестинация ще избере своя популярна личност, която ще напише кратко послание към туристите на гърба на специално изработена онлайн пощенска картичка, а на лицето на картичката ще бъде красива снимка, която представя духа и идентичността на мястото.

Идеята беше представена днес. Стартът на кампанията с представянето на първата дестинация е в началото на юли. Всяка седмица българите ще получават картички от различни дестинации, придружени с послания. Към представянето на всяка дестинация ще има полезна информация, събитиен календар, както и идеи за пътувания и маршрути, които да вдъхновят повече хора да посетят конкретното място. Кампанията включва и кратки видеа с кметовете или представители на участващите дестинации, които ще разкажат повече за възможностите за туризъм в региона.

„Министерството на туризма подкрепя кампанията като част от усилията си за устойчиво развитие на вътрешния туризъм. Чрез съвременни комуникационни подходи, инициативата допринася за по-широкото представяне на българските дестинации и насърчава пътуванията в страната. Подобни проекти са важен елемент от националната политика за повишаване на интереса към културното, природното и регионалното богатство на България“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.

Успоредно с основната инициатива е създадена специална Facebook група – „Пощенска картичка от…“ (https://www.facebook.com/groups/postcardfrom), в която всеки българин може да се включи, като сподели снимка от свое любимо място в България. Професионално жури ще избере 10 снимки за финала, а чрез национално онлайн гласуване ще бъде избрана снимката, която ще бъде отпечатана и разпространена в края на годината като реална пощенска картичка от Bgtourism.bg.

Кампанията има за цел да обедини българите около каузата за популяризиране на родината, да повиши интереса към вътрешния туризъм, да вдъхнови за нови пътувания и да създаде трайна емоционална връзка с българските дестинации. Тя е мост между миналото и настоящето – между споделените спомени и новите възможности на дигиталната ера.

На пресконференцията в Чепеларе присъстваха Ирена Георгиева – зам.-министър на туризма, Боран Хаджиев – кмет на община Чепеларе, олимпийската шампионка по биатлон Екатерина Дафовска и организатора на кампанията Руслан Йорданов – журналист и собственик на Bgtourism.bg. Инициативата ще продължи до септември в онлайн платформата – водеща медия за туристически новини в България, както и в официалната група на кампанията във Facebook.

Първата дестинация в кампанията е Чепеларе. Представителите на местната туристическа общност ще изберат своята картичка, а Екатерина Дафовска ще направи своето послание към българите.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени