Slide
Slide
Slide
Slide
Авиокомпанията издига удобството за пътниците на следващо ниво, добавяйки тези бързи и лесни мобилни методи за разплащане.

София. Wizz Air, най-устойчивата авиокомпания в света*, днес обяви въвеждането на Apple Pay и Google Pay в своето мобилно приложение, като по този начин допълнително улеснява процеса на резервация и управление на пътуванията за своите клиенти. Новата функция вече е налична в официалното приложение на Wizz Air за iOS и Android устройства.

С интегрирането на тези популярни дигитални разплащателни средства, Wizz Air продължава да поставя на първо място удобството на своите клиенти, предлагайки повече гъвкавост в начините за плащане. Пътуващите вече могат да се възползват от бърз и сигурен процес на разплащане както при закупуване на билети, така и на допълнителни услуги. Тази новост идва в допълнение на скорошното приемане на Revolut карти на борда и е още една важна стъпка за авиокомпанията към разширяване на предлаганите платежни опции. Въвеждането на Apple Pay и Google Pay подчертава стремежа на Wizz Air да се адаптира към променящите се нужди на клиентите, като прави планирането на пътувания възможно най-гладко и ефективно.

Новата функция позволява на клиентите да извършват бързи и лесни плащания до 10 дни преди заминаването, което е особено полезно за тези, които в последния момент искат бързо да завършат резервацията си, за да уловят добра оферта. Над 30% от пътуващите предпочитат да закупуват допълнителни услуги и продукти на по-късен етап от процеса на резервация, а почти половината от клиентите го правят чрез приложението. С новите опции за плащане добавянето на услуги към резервацията става по-лесно от всякога.

Ремус Морару, ръководител на отдел „Електронна търговия“ в Wizz Air, споделя: „Щастливи сме, че разширяваме възможностите си за плащане с въвеждането на Apple Pay и Google Pay. С това допълнение не само опростяваме процеса на резервация за нашите клиенти, но и затвърждаваме ангажимента си към предоставяне на иновативни и удобни решения, които отговарят на актуалните нужди на пътниците. Особено полезно е за клиентите, които често резервират в последния момент и търсят бързи решения, или искат да добавят услуги към резервацията си само няколко дни преди полета”.

Сподели публикацията