Slide
Slide

София. Нискотарифната авиокомпания Wizz Air излезе с официално становище относно отменените полети в Румъния. Ето какво споделят от офиса на превозвача.

Wizz Air си сътрудничи активно с румънските власти и постоянно работи в посока поддържане на най-високите стандарти за удовлетвореност на своите клиенти. Поради непредвидени обстоятелства, причинени от фактори, които са извън контрола на авиокомпанията, като ограничения от Контрол на въздушното движение, стачки на летищата, метеорологични условия и предизвикателства във веригите за доставки, се наложи Wizz Air да отмени някои от своите полети. Информацията, съобщена от някои медии, за 9 отменени полета в един ден, обаче е невярна и авиокомпанията я отрича.

Междувременно, Wizz Air е предприела значителни мерки за справяне с тези проблеми, включително увеличаване на броя на самолетите и добавяне на допълнителни резервни самолети, увеличаване на работните часове на екипажите спрямо законовите норми, както и добавяне на повече време между полетите, за да се повиши гъвкавостта на разписанието. Освен това, Wizz Air увеличи броя на своите служители, говорещи румънски език, в кол центровете си и въведе дигитални решения, които улесняват избора на хотел в случай на отменен полет.

Тези усилия доведоха до успешно изпълнение на 99,12% от полетите в Румъния през периода януари-юли 2023 г. в сравнение с 98,73% през същия период на 2022 г. Wizz Air се извинява на всички засегнати пътници и ще продължи активно да се стреми да намали закъсненията и внезапно отменените полети, които биха могли да нарушат плановете за пътуване на пасажерите“.

Сподели публикацията