Slide
Slide

Първи хотели в Румъния имплементираха дигитални решения на българската компания TouchMenu

София. Иновативната компания TouchMenu превръща предизвикателствата, пред които е поставена хотелската индустрия, във възможности и предимства за модерните хотелиери.
Редуцирането на разходи за печат на хотелски папки или менюта, намирането и наемането на достатъчно на брой служители, необходимостта от постоянно повишаване на качеството на туристическия продукт в следствие на конкурентната среда са казуси, с които следва да се справят ежедневно и професионалистите в туристическата индустрия в Румъния.
Със своето технологично решение, което позволява чрез сканиране на QR код да бъде достъпна полезна информация за госта, да се направи директна поръчка, резервация на услуга, да се осъществи интеракция с обслужващия персонал, TouchMenu навлезе и на румънски пазар, с цел да подкрепи мениджърите и собствениците на хотели в преодоляването на техните проблеми и чрез предлаганите дигитални решения.

ТouchMenu стартира в Румъния с бутиков четиризвезден хотел в Букурещ и СПА комплекс от най-висок клас в Лаку Сарат, един от известните курортите, намиращ се близо до град Браила и само на няколко часа от българската граница.

Alma Health & SPA Retreat – По-близо до своите гости.

Alma Health & Spa Retreat в Лаку Сарат е първият хотелски комплекс в Румъния, който имплементира дигитални решения на TouchMenu.

Модерният 4-звезден СПА & Уелнес комплекс се намира на бреговете на естествено солено и лечебно езеро с кал, в курорта Лаку Сарат, до град Браила, в югоизточната част на Румъния.

Премиум курортът предлага настаняване в 185 стаи и апартаменти, конферентен център с възможност за организиране на събития с капацитет до 1000 делегати, висококачествен балнеоложки и СПА център, ресторанти, аквапарк, външни басейни със солена и прясна вода, пясъчен плаж.

България ще представи възможностите си за балнео и СПА туризъм на 87-ия международен Солунски панаир през септември

Комплексът се разпростира на почти три хектара и различните съоръжения са разположени на разстояние едно от друго. TouchMenu дава възможност цялата информация за всички услуги да бъде по-близо до гостите, като поставя QR кодове в общите пространства и хотелски стаи. Гостите на Alma Health & SPA Retreat имат достъп до дигитална хотелска директория, съдържаща всичко необходимо като информация. Само с няколко клика те имат възможност да резервират маса в „А-ла карт“ ресторант, да поръчват храни и напитки, да заявяват услуги. TouchMenu заменя и традиционната анкета за проучване на удовлетвореността на гостите, която хотелът предлага, с дигитална, която е на разположение по време на целия престой – от настаняването до напускането на хотела.

„Целта ни беше да създадем колкото се може повече информационни точки, чрез които да постигнем стратегията си за увеличаване на приходите от гостите, настанени в хотела, и да им улесним престоя из целия комплекс, съкращавайки времето от информирането за нашите съоръжения и услуги до тяхното използване като клиенти. Тази цел би била по-трудно постижима без дигитално решение и значително по-скъпа при вариант с изработване на собствено приложение. TouchMenu е достъпен, лесен за използване и управление. Освен това ние сме хотел с мисъл и грижа към природата, а TouchMenu ни спомага в тази насока с внедряването на допълнителни устойчиви практики.“ – споделя Дана Кириак, Директор Маркетинг и Комуникации в Alma Health & Spa Retreat.

„Дигиталните решения на TouchMenu бяха внедрени бързо от техническия екип на компанията, а техни представители обучиха на място хотелския екип от А до Я, като беше проактивен в предложенията и добавянето на нови функции към персонализираните QR кодове на хотела, за да бъде осигурена гладката адаптация от страна на персонала и екипът да може настойчиво да препоръчва използването на QR кодовете на гостите.“

TouchMenu преобразява обслужването в PeakTure Хотел Букурещ

PeakTure е нaскоро ребрандиран хотел в сърцето на Букурещ, само на няколко минути пешеходно разстояние от Стария град. Очарователният бутиков хотел разполага с 67 стаи и апартаменти, конферентен център и мини-спа зона.

TouchMenu постави свои QR кодовете в стаите на хотела, на рецепцията, във фоайето, както и на масите в зоната за закуска. От всяка една хотелска стая гостите могат да поръчват от дигитално румсервиз меню, да съобщават за нередности или да изпратят запитване директно към рецепцията само с няколко клика. Директните поръчки от лоби бара посредством QR код спестяват времето за обслужване от страна на оперативния персонал. Други три ресторанта в Букурещ, собственост на същата компания, също са интегрирани в платформата на TouchMenu, с възможност за резервиране на маси във всеки от тях.

„В хотел PeakTure в Букурещ повечето гости идват с цел бизнес и за тях е приоритет бързото и ефективно обслужване пред личния контакт с екипа на хотела. Това е и причината да смятаме, че TouchMenu е перфектното решение да предложим на гостите ни това, от което се нуждаят, по най-ефективния начин.“ – отбелязва Джоконда Велика, Генерален Мениджър в хотел PeakTure.

Туристическият бизнес в Румъния се развива с ускорени темпове и TouchMenu навлиза в него като естествено решение към дигитална трансформация, за да спомогне хотелиерите в борбата им за повече приходите, да оптимизира работните процеси и намали негативното въздействието от недостига на персонал, но също така хотелите, които управляват да бъдат по-щадящи към околната среда.

Сподели публикацията