На 18 юни представят концепция за изработване и налагане на бранд “Хисаря“ на туристическия пазар
На 18 юни представят концепция за изработване и налагане на бранд “Хисаря“ на туристическия пазар
Slide
Slide
Slide
Slide

Хисаря. Близо 400 са чуждестранните туристи, посетили Археологически музей – Хисаря, Римски терми – Хисаря, Римска гробница – Хисаря и Туристическия информационен център Hissarya Touristcenter през месеците май, юни и юли. Културно-историческото наследство на Хисаря и това лято привлича посетители от близо и далеч.

Обектите са посрещнали най-много туристи през тези 3 месеца от Великобритания, а след тях с малка разлика в броя, са чужденците, пристигнали в града от Израел,  САЩ, Германия и Италия.

Интересът на туристите от държави от Стария континент, както обикновено бе голям:
Испания, Франция, Австрия, Швейцария, Нидерландия, Швеция, Ирландия, Чехия, Словения, Украйна, Латвия, Русия, а също и съседните ни Румъния, Гърция и Турция.

За туристите от Азия Хисаря също се оказва интересно място – дестинацията бе посетена от: Япония, Китай, Хонг Конг, Индия и Узбекистан.

Освен от САЩ, за да разгледат археологическото наследство на града, домакините посрещнаха и гости и от други части на Америка: Канада, Бразилия, Чили.
Дългият списък с чужденци се допълва и от посетители от далечна Австралия.

“Ето така, късчета от Хисаря и многовековната му история достигат и докосват многобройни държави. А ние изпълняваме своята задача да съхраняваме и популяризираме културното наследство на България”, споделиха от Археологическия музей в града.

Сподели публикацията