Slide
Slide
Интервю за Bgtourism.bg с Таня Цветанова – изпълнителен директор на ГРИФИД Хотели

– Здравейте, г-жо Цветанова! Готова ли е семейната верига ГРИФИД Хотели за Сезон ‘2024?

– За Сезон ‘2024, семейната верига ГРИФИД Хотели традиционно ще посрещне гостите си в уютна атмосфера, високо качество на услугите и неповторими преживявания. Стартирахме с отличителен СПА продукт в ГРИФИД Енканто Бийч, който усмихва с всяка година повече гости, а ние разбираме успеха така.

– Какви новости и преживявания ще предложите на своите гости в и извън хотелите си през тази година?

– Вече не е достатъчно просто да предложим на нашите гости уютно място за престой. Ние се стремим да преобразим почивката при нас в незабравимо преживяване, споделени емоции и приятни моменти, които те карат да се завърнеш отново. От ексклузивни концепции и услуги, през усъвършенстване на малките детайли и с идея за устойчивост и опазване на околната среда. В ГРИФИД хотели работим престоя на нашите гости да бъде истинско пътешествие с нови перспективи.

ГРИФИД хотел Енканто Бийч Меди СПА: Дайте ни тялото си за една седмица и ние ще ви върнем удовлетворението от живота и спокойствието на ума

Въвеждаме иновативни обособени пространства, като специалната ЗОНА ЗА ТИЙНЕЙДЖЪРИ или както ние го наричаме новата СОЦИАЛНА ЗОНА, където младежите ще имат своето специално място САМО за тях. Нашата грижа към най-малките VIP Гости – гарантира забавления за всички тях и комфорт за родителите, поверили децата си в сигурни ръце. От тази година въвеждаме детски храни във всички основни ресторанти на хотелите, към съществуващата детска здравословна сецкия в нашите тематични а ла карт ресторанти ще предложим бебешки храни с желание за грижа към родителите.

От ексклузивни концептуални стаи с премиум удобства и достъп до скай зони и инфинити басейни до насладата от нови вкусове с впечатляваща с финес и творчески почерк гастрономия. В ГРИФИД Хотели обичаме да радваме нашите гости и да предложим най-доброто е заложено в нашата природа.

ГРИФИД хотел Енканто Бийч Меди СПА – за да детоксикирате тялото и оптимизирате теглото

Важен акцент, с който се ангажираме е представянето на района с промотирането на специални екскурзии и пакети и да не забравяме също и спортните и развлекателни програми.

Нашата мисия не свършва до тук. Участваме активно в устойчиви практики и защита на природата, за да гарантираме, че почивката при нас е не само луксозна, но и отговорна.

– Брандът ГРИФИД Хотели спечели многобройната си българска и чуждестранна публика с качество, внимание към детайла, лично отношение и иновативност. Тези думи се превърнаха във визитка на хотелската верига и я отличиха през последните повече от две десетилетия – години, в които България се бори да промени имиджа си на евтина дестинация. Каква е рецептата за изграждане на успешен бранд в българския туризъм?

-Нашите съставки за успешния бранд  ГРИФИД Хотели  са нашата философия за непрекъснат стремеж към самоусъвършенстване, самокритичност и желание за надграждане, персонализирано обслужване и утвърдена вътрешна система за контрол на качеството с дух на отборни играчи заедно. Всеки сезон посрещаме с нововъведения, за да отговорим на нуждите и очакванията на нашите гости. Стремим се да бъдем в синхрон със съвременните тенденции в бизнеса, защото той е динамично развиващ се. За сезон 24 въвеждаме нови технологии и хотелско приложение за улеснение на гостите и достъпност до широка информационна платформа за хотелите и региона.

Летище Варна посреща лято ‘2024 с богато портфолио от полети до над 60 дестинации в повече от 25 страни

– Истанбул е само на 45 минути полет от хотелите ви, Виена е на 90 минути, а германските градове на 2 часа. Какъв е профилът на туристите ви и защо те избират хотелите ви в Златни пясъци за своята ваканция? Има ли пропуснати ползи за българските дестинации на чужди пазари и какви са те?

– Профилът на нашите туристи е изключително разнообразен, от млади семейства до двойки, пътешественици от България, Румъния, Западна и Централна Европа, Скандинавските страни и Прибалтика. ГРИФИД предлага преди всичко семейна ваканция, нов прочит на здравен и уелнес туризъм, модерна база за делови пътувания, конференции и мероприятия. Гостите избират ГРИФИД в Златни пясъци, заради отлична локация на хотелите, висок стандарт на услугите и богатата гама от дейности и развлечения и не на последно място, заради персонала, туптящото сърце на целия този механизъм.

Пропуснати ползи определено има – липсата на адекватна реклама на българския туристически продукт, за която винаги се говори, е една от тях. Трябва да се преборим и да променим визитката на България от бюджетен към качествен продукт. Това е било наша мисия през всичките тези години.

ГРИФИД хотел Енканто Бийч Меди СПА – да облекчим болката в тялото Ви, за която все нямате време

С текущата програма на Министерството на Туризма за организиране маркетингова кампания в основните емитивни пазари съвместно с Черноморските общини, съм обнадеждена, че ще има положителен резултат не само този сезон, но и в бъдещи периоди.

– През последните месеци хотелите ви получиха поредните награди от международните си партньори, а това е най-ясният показател, че вървите по верния път. Какви са амбициите на компанията в близко време и дългосрочен план?

– Наградите, които получаваме от международните ни партньори са голяма чест и признание за нашия труд и ангажимент към високите стандарти. Този сезон предстои отварянето на първия 5-звезден хотел от веригата, Грифид НОА в Златни пясъци, дългоочаквано събитие от гости и партньори. Нашата амбиция е да се развиваме и предлагаме на нашите гости звезден престой и най-доброто във всичко, което правим. В дългосрочен план, целта ни е да запазим репутацията си като водеща хотелска верига на голямата сцена, който продължава да впечатлява, удовлетворява и надминава най-изисканите вкусове и очаквания  на нашите гости.

Сподели публикацията