Slide
Slide
София. Serpista – част от Grupo Cobra, под ръководството на Хосе Мария Кастийо Лакабекс, е лидер в поддръжката на летищно оборудване в Испания. Признатата за своите високи постижения и отдаденост компания спечели доверието на основните национални оператори, като позиционира 24 сервиза на национални летища като Мадрид, Барселона, Палма де Майорка, Малага, Аликанте, Билбао, Тенерифе и Лас Палмас (Испания).

Опитът, натрупан на национално равнище, позволява на Serpista да разшири дейността си на международно ниво. Към момента компанията поддържа повече от 4 000 моторизирани летищни съоръжения – от самолетни влекачи до камиони за зареждане с гориво, в сътрудничество с известни авиокомпании. Сред международните й договори са поддръжката на летище Мексико сити за Aeroméxico и летищата Ница във Франция и Милано в Италия за Menzies Aviation. В Саудитска Арабия компанията оперира на летище Джеда за Al-Amad, а в Доминиканската република – на летище Пунта Кана за AVIAM.

Наскоро беше подписан договор с летище София, България, като по този начин разшириха присъствието на Grupo Cobra в Европа. Този договор представлява важен етап, тъй като отбелязва навлизането им на българския пазар. Летище София ще се възползва от опита и техническите познания на Serpista, като гарантира високо качество на поддръжката и въвеждане на най-добрите практики в сектора. СОФ Кънект, операторът на летище София, сключи договор с Grupo Cobra за възлгане на всички дейности в сервиза, като включва обслужване над 500 машини, включително снегорини, пожарни автомобили, товаро-разтоварна техника, камиони за зареждане с гориво и други превозни средства.

По думите на Хосе Мария Кастийо Лакабекс: „Скоро ще направим значителни инвестиции за подобряване на инфраструктурата на нашите работилници. Освен това ще въведем съвременни процедури за управление и ще осигурим непрекъснато обучение на нашите специалисти, за да сме сигурни, че те са в крак с най-новите технологии и практики в сектора.“

За осъществяването на тези дейности компанията разполага с екип от около 400 професионалисти, които работят в около двадесет сервиза на основните летища, на които оперира. Тези дейности включват редовни инспекции, ремонти, подмяна на части, профилактика, технологично обновяване, управление на инфраструктурата и непрекъснато обучение на персонала. Тези задачи осигуряват безопасното и ефективно опериране на летищата, удължават живота на оборудването и гарантират спазването на нормативните изисквания в отрасъла.

С ангажимента си към устойчивостта и иновациите, компанията изпълнява и проект за преустройство за електрифициране на повече от 300 съоръжения в автопарка на South Europe Ground Services, дъщерно дружество на авиокомпания Iberia и един от основните национални оператори по обслужване с присъствие на 29 испански летища. Проектът има за цел да преобразува наземното оборудване с вътрешно горене (понастоящем задвижвано от дизелови двигатели) в електрическо, за да му даде втори живот и да ускори декарбонизацията на летищните услуги.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE