Терминал 3 въплъщава ценностите на летище Франкфурт – обслужване, качество, иновации, партньорство и ангажираност. Новия терминал ще започне работа през лятото на 2026 година. След завършването на първата фаза на строителството, Терминал 3 на летище Франкфурт ще може да поеме до 19 милиона пътници

Михаела ЙОРДАНОВА

Франкфурт. Fraport успешно завърши процедурите за хранителните площи в новия Терминал 3, съобщиха от компанията за AirNews.bg. След обширен процес на подбор, площите бяха предоставени на две известни компании – Avolta и Lagardère Travel Retail. Avolta ще оперира с дванадесет площи на Терминал 3. Фирмата има присъствие в 75 страни и 1200 локации включително летища, магистрали, круизни фериботи, железопътни гари и други. Компанията обслужва 2,3 милиарда пътници всяка година и в нея работят 60 000 души. Avolta e публична компания, акциите й се търгуват на фондовата борса SIX в Цюрих, Швейцария. Lagardère ще има десет площи на Т3, както и шест допълнителни площи за нужди на пътниците.

„С голямо удоволствие приветстваме Avolta и Lagardère Travel Retail като наши партньори в новите хранителни зони на Терминал 3. И двете компании демонстрират впечатляващ иновационен дух и строги стандарти за качество и ще обогатят значително възможностите за хранене и напитки на летище Франкфурт.“, заяви Анке Гийзен, изпълнителен директор по търговия и недвижими имоти в Fraport.

Двата партньора бяха избрани въз основа на редица фактори, включително очакваните нужди на пътниците и качеството на предлаганите опции за хранене. С впечатляваща международна кухня, селектирани тренд концепции и регионални акценти, новият терминал ще предложи широка гама от кулинарни преживявания, които да отговорят на високите стандарти на международните гости на Франкфурт. Хранителното пространство в Терминал 3, с площ от 2 900 квадратни метра, ще предложи разнообразие от опции за храна и напитки, от немски пекарни до закусвални, бар с високо качество с пресни тапас и суши, до елегантни италиански ресторанти. Сърцето на новия терминал ще се отличава с уникалната си конструкция на тавана (виж снимката).

Хранителните площи в Терминал 3 вече са разпределени и брандирането на търговските и обслужващите зони също е в последна фаза. След обширен процес на подбор, 65 търговски площи с обща площ от около 12 000 квадратни метра са разпределени. Смесицата от концесионери в Терминал 3 вече е определена и включва множество магазини, ресторанти и услуги като обмен на валута и коли под наем. Особено впечатляващи са обширните безмитни магазини в не-Шенгенската зона.

„Очакваме много международни гости в Терминал 3 и новият терминал е проектиран, за да отговори на техните нужди и да им предложи невероятно преживяване. Нашите търговски зони са изключителни със своето разнообразие и качество и са създадени така, че да направят преживяването на гостите в новия терминал незабравимо“, добавя Гийзен.

Терминал 3 въплъщава ценностите на летище Франкфурт – обслужване, качество, иновации, партньорство и ангажираност. Новият пазар в терминала предлага отличен избор от продуктови категории и марки, които да отговорят на различните нужди на пътниците. Fraport е избрал привлекателни и високопроизводителни партньори и концепции за новия Терминал 3, който трябва да започне работа през лятото на 2026 година. След завършването на първата фаза на строителството, новият Терминал 3 на летище Франкфурт ще може да поеме до 19 милиона пътници.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE