“България Еър” с нова онлайн услуга по заявяване на домашен любимец на борда
“България Еър” с нова онлайн услуга по заявяване на домашен любимец на борда

София. „България Еър“ знае, че домашните любимци са част от всяко семейство. Именно затова националният превозвач направи заявяването на техния превоз на борда още по-достъпно.

От 5 януари стартира нова онлайн услуга на авиокомпанията, която дава възможност всеки пътник сам да резервира онлайн превоз в пътническата кабина на своя домашен любимец. Функционалността може да бъде използвана в процеса на резервация на полет онлайн до избрана дестинация или при вече закупен билет през опцията „Проверка на резервацията“ на сайта или мобилното приложение.

Новата онлайн услуга важи за кучета и котки, които заедно с клетката тежат до 8 кг. Максималният размер на клетката не трябва да надвишава 48 x 35 x 22 cм. Пътниците на авиокомпанията могат да се възползват от услугата по превоз на четириногите си приятели по всички директни линии, оперирани от „България Еър“, с изключение на Великобритания.

Повече информация относно условията за превоз на домашни любимци в пътническата кабина може да намерите ТУК.

С въвеждането на новата функционалност на сайта, част от продуктовото портфолио на авиокомпанията, „България Еър“ се стреми да отговори на всички нужди на своите клиенти, осигурявайки им най-високо качество и бързина на обслужване. Развитието и подобряването на всички предлагани услуги продължава да бъде приоритет за националния превозвач.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE