София. Meliá и Sol хотелите в България посрещат първите германски туристи за 2025 г. през средата на месец май, заяви за Bgtourism.bg Мария Шишкова, директор “Бизнес развитие” в Meliá Hotels International – България.
„Към момента индикациите от немски пазар са много окуражаващи. Записванията бележат голям ръст, спрямо същото време на миналата година, като основните фактори за това са по-добрата полетна свързаност, отличните резултати от задоволеност на гостите и съвместните инициативи за по-добра промоция на дестинацията. През юни 2024 г. хотелите на Meliá в Слънчев бряг и Несебър бяха домакин на първото по рода си събитие Erlebe Bulgarien, организирано в партньорство с Фрапорт и Асоциацията на инкаминг агенциите, което събра на нашето Черноморие най-големите професионалисти от туризма в Германия. Резултатът от този форум са едни много добри записвания на немски пазар“, коментира Мария Шишкова.
На база на ранните записвания, Meliá и Sol хотелите в България очакват един много добър летен сезон. Немският и английският пазар са с добри ръстове, полският и чешкият пазар са стабилни, гостите от Румъния проявяват голяма активност по време на ранните записвания. През последните години българите преоткриват нашето Черноморие и делът им в Meliá и Sol хотелите се увеличава.
„Разпознаваемият световен бранд, който носят хотелите ни, големите площи, зеленината, множеството басейни, плажът, чудесната кухня и отличното съотношение цена-качество връщат гостите при нас година след година. Вярваме, че сезонът ще е добър и туристите ще са доволни“, добавя Мария Шишкова.
През Лято 2025 Meliá и Sol хотелите отново ще заложат на отдадеността към устойчивостта на хотелския бизнес. Изпълняват няколко програми по плана за възстановяване и развитие и след като ги завършат, ще произвеждат сами голяма част от енергията, която потребяват, освен това разполагат и с батерии към тези инсталации.
„Meliá е лидер по отношение на устойчивостта в хотелската индустрия. През 2025 г. отново е призната за най-устойчивата хотелска компания в Европа от Standard & Poor’s и третата в целия глобален туристически сектор.
През 2025 подобряваме ефективността на сградите. В няколкогодишен цикъл сме да прилагаме новата визия на Сол бранда, като сме реновирали всички ресторанти. Това е многомилионна инвестиция“, посочва Мария Шишкова.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE